کد خبر : 1957756 | 24 مرداد 1402 ساعت 19:52 | 32K بازدید | 13 دیدگاه

رسمی: مدافع چپ برزیلی، خرید جدید اینتر

با اعلام رسمی باشگاه اینتر، کارلوس آگوستو، دفاع چپ برزیلی مونزا، با قراردادی قرضی با بند خرید دائمی به نراتزوری پیوست.

رسمی: مدافع چپ برزیلی، خرید جدید اینتر

ه گزارش "ورزش سه"، اینتر که مدتی بود می‌دانست جدایی روبین گوسنس قطعی است به دنبال جذب یک دفاع چپ می‌گشت. جانشین گوسنس بالاخره پیدا شد و نراتزوری به خدمت گرفتن رسمی کارلوس آگوستو از مونزا را اعلام کرد.

آگوستو با قراردادی قرضی به ارزش 13 میلیون یورو راهی اینتر شد. اینتر در جناح راست با به خدمت گرفتن خوان کوادرادو خیالش راحت شده بود، اما با توجه به اینکه نراتزوری می‌دانست روبین گوسنس هم جدا خواهد شد، جناح چپ به یکی از نگرانی‌های اصلی سیمئونه تبدیل شده بود.

کارلوس آگوستوی 24ساله، مدافع برزیلی مونزا، حالا در جناح چپ اینتر به خدمت گرفته خواهد شد.

اینتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد کارلوس آگوستو با قرارداد یک ساله قرضی از مونزا به اینتر می‌پیوندد، اما در قرارداد او شرایطی وجود دارد که در صورت برآورده شدن آنها اینتر او را به صورت خودکار دائمی خواهد کرد. ارزش کل این قرارداد 13 میلیون یورو اعلام شده است.

1910135

با توجه به نوع قراردادی که اینتر با مونزا برای این مدافع برزیلی امضا کرده، در قراردادی که به صورت جداگانه بین اینتر و آگوستو امضا شده او تا سال 2028 تحت قرارداد اینتر خواهد بود و سالانه 1.8 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.

فرمت قرارداد آگوستو به این شکل است که اینتر برای یک فصل قرضی 4.5 میلیون یورو به مونزا می‌پردازد و در صورت دائمی شدن قرارداد او در مجموع سه سال بعد 7.5 میلیون یورو به این بازیکن دستمزد خواهد داد. به این ترتیب مجموع پرداختی‌های اینتر به او به 13 میلیون یورو بالغ می‌‌شود.

مونزا که فصل گذشته اولین فصل تاریخش در سری آ را تجربه می‌کرد با بازیکنان جوان خود درخشید و توجه‌ها را جلب کرد. آگوستو یکی از این جوان‌ها بود و انتظار می‌رفت که امسال تابستان به یکی از بزرگان ایتالیا منتقل شود.

دیدگاه‌ها