کد خبر : 1957765 | 24 مرداد 1402 ساعت 20:54 | 37.8K بازدید | 13 دیدگاه

تبریک اسطوره رئال به لاروخا: حماسی بودید!

بعد از صعود تیم ملی زنان اسپانیا به فینال جام جهانی برای اولین بار در تاریخ این کشور سرخیو راموس پیام تبریکی برای بازیکنان این تیم منتشر کرد و موفقیت‌شان را حماسی دانست.

تبریک اسطوره رئال به لاروخا: حماسی بودید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان اسپانیا امروز دست به کاری بزرگ زد و با پیروزی مقابل سوئد که از بخت‌های مهم قهرمانی این دوره جام جهانی زنان به حساب می‌آمد برای اولین بار در تاریخ اسپانیا به فینال این تورنمنت رسید.

سرخیو راموس که سال‌ها بازوبند کاپیتانی تیم ملی مردان اسپانیا را به بازو می‌بست و با لاروخا در سال 2010 قهرمان جام جهانی شده بود با انتشار پیامی صعود زنان کشورش به فینال جام جهانی را تبریک گفت و از پیروزی آنها به عنوان یک موفقیت حماسی یاد کرد.

1910164

زنان اسپانیا امروز برای اولین بار تاریخ فوتبال این کشور در نیمه‌نهایی جام جهانی به میدان رفتند. لاروخای زنان موفق شد سوئد قدرتمند و مدعی را شکست دهد تا حالا برای اولین بار طعم حضور در فینال جام جهانی را تجربه کند. زنان اسپانیایی حالا امیدوارند با فتح جام جهانی به رکوردی که در اختیار تیم مردان اسپانیاست برسند و به عنوان قهرمان جهان شناخته شوند.

لاروخای زنان در فینال جام جهانی 2023 با برنده دیدار استرالیا و انگلیس دیدار خواهد کرد. دیداری که روز 20 آگوست برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها