کد خبر : 1957778 | 24 مرداد 1402 ساعت 22:10 | 17.5K بازدید | 15 دیدگاه

آرناتوویچ 34ساله به جای طارمی

اینتر پرونده جذب مهاجم را بست

مارکو آرناتوویچ، مهاجم 34ساله اتریشی وارد شهر میلان شد تا به اینتر بپیوندد. به این ترتیب باید انتقال مهدی طارمی به این تیم را پایان‌یافته تلقی کرد.

اینتر پرونده جذب مهاجم را بست

به گزارش "ورزش سه"، آرناتووییچ دقایقی پیش وارد شهر میلان شد و تست پزشکی او در باشگاه اینتر فردا صبح برگزار می‌شود. هواداران اینتر در بود ورود این مهاجم به شهر میلان از او به گرمی استقبال کردند و آرناتوویچ به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

این ملی‌پوش اتریشی در فصل 2009-2010 بازیکن اینتر بود و حالا برای دومین بار پیراهن افعی‌ها را به تن می‌کند. آرناتوویچ فصل گذشته در سری آ برای بولونیا 21 بازی انجام داده و 10 گل به ثمر رسانده است.

آرناتوویچ علاوه بر امسال، در طول تابستان گذشته هم به عنوان هدف اینتر مطرح شده بود. او به صورت قرضی با قراردادی 4 میلیون یورویی به اینتر می‌پیوندد و نراتزوری از حق خرید دائمی او برخوردار است. علاوه بر پاداش‌ها اینتر برای خرید دائمی این مهاجم 4 میلیون یوروی دیگر به بولونیا خواهد پرداخت.

1910205

بولونیا مدت‌ها مقابل از دست دادن این مهاجم مقاومت می‌کرد، ولی اصرار آرناتوویچ در نهایت باعث شد اجازه جدایی او صادر شود. آرناتوویچ 34ساله بلافاصله در تمرین‌های تیم اینزاگی شرکت کرده اما بازی اول اینتر مقابل مونزا در شروع فصل سری آ را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. این بازی شنبه آینده برگزار خواهد شد.

تابستان دشوار اینتر برای پایان دادن به بحران در خط حمله‌اش به این ترتیب پایان می‌‌یابد. اینتر برای پیدا کردن مهاجم در بازار ماجراهایی پرهیجان را پشت سر گذاشت و هواداران هم از نظر احساسی روزهای دشواری را سپری کردند. ابتدا اینتر لوکاکو را انتخاب کرده بود که این ستاره بلژیکی به باشگاه سابقش پشت کرد. از رویای گران‌قیمت خرید فلوریان بالوگان که پدیده مورد پسند اینتر بود تا ناکامی در به خدمت گرفتن جان‌لوکا اسکاماکا از آتالانتا، یکی از آخرین ماجراهای اینتر عشق سمی نراتزوری به مهاجم ایرانی، مهدی طارمی بود.

1910206

این روزنامه ایتالیایی اخیرا دلیل کناره‌گیری اینتر و مدیر ورزشی‌اش، جوزپه ماروتا، از تلاش برای جذب مهدی طارمی را توضیح داده بود. اولین دلیل اینتر برای منصرف شدن از جذب طارمی قیمت بالایی است که پورتو برای صدور اجازه او طلب کرده بود. گفته می‌شود پورتو به اینتر اعلام کرد که برای جذب طارمی باید دست‌کم 30 میلیون یورو بپردازد. دلیل دوم اینتر و ماروتا این بود که طارمی در میانه فصل برای شرکت در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی ایران حدود یک ماه و نیم در اختیار تیم نخواهد بود.

دیدگاه‌ها