کد خبر : 1957782 | 24 مرداد 1402 ساعت 22:15 | 12.5K بازدید | 19 دیدگاه

به فضای مجازی چه کار داریم؟

پیام قلعه‌نویی: خوب باشید، دعوت می‌شوید

امیر قلعه‌نویی به شایعاتی که پیرامون لیست تیم ملی ایران شکل گرفته است، واکنش نشان داد.

پیام قلعه‌نویی: خوب باشید، دعوت می‌شوید

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی ایران برای تماشای دیدار پیکان و گل‌گهر در استادیوم دستگردی حاضر شده بود تا تقابل دو تیم در هفته دوم لیگ برتر را از نزدیک تماشا کند. سرمربی تیم ملی فوتبال پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: هفته‌های اول لیگ است و تیم‌ها به زمان نیاز دارند تا به شرایط آرمانی برسند. بازی هم بازی بدی نبود.

ویدئو: 307884

سرمربی تیم ملی در واکنش به اینکه تلاش می‌کند تا تعادل بین تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان رعایت شود، گفت: مگر ما کسی را دعوت کردیم؟ ما وجدانا بازیکنانی را که حقشان باشد، دعوت می‌کنیم. نه به مسائل حاشیه‌ای کاری داریم و نه به فضای مجازی؛ برای ما مهم نیست که چه اتفاقاتی در فضای مجازی رخ می‌دهد. ما لیگ را رصد می‌کنیم و فکر می‌کنم این نظارت مربیان تیم ملی بر روی لیگ بی‌سابقه باشد. ما روی این موضوع حساس هستیم و تمام بازی‌های هفته اول را دیدیم و در هفته دوم را هم همه همکاران ما که نهایت تشکر را از آنها دارم، لیگ را بررسی می‌کنند تا به یک جمع‌بندی برسیم. هر کسی که خوب باشد، برای ما فرقی نمی‌کند. ما مسئولیت تیم ملی ایران را بر عهده داریم و هر کسی که خوب باشد، دعوت می‌کنیم.

او درباره سفر به ترکیه برای تماشای بازی علی کریمی و مجید حسینی عنوان کرد: مجید تا ۵-۶ هفته نیست اما به هر حال علی کریمی بازیکن بسیار باکیفیتی است که برای ما مهم است. ما می‌خواهیم از نزدیک شرایط آرمانی او را ببینیم. حتما سفرهای دیگری هم خواهیم داشت و همان‌طور که لیگ داخلی را رصد می‌کنیم، لژیونرها را هم در فرصت‌های مختلف خواهیم دید.

دیدگاه‌ها