کد خبر : 1957783 | 24 مرداد 1402 ساعت 22:18 | 26K بازدید | 29 دیدگاه

دومین کلین‌شیت در دومین هفته

اخباری، برنده بازی بدون گل (عکس)

گل گهر نتوانست به دومین سه امتیاز فصلش برسد، اما محمدرضا اخباری توانست دومین کلین‌شیتش را ثبت کند.

اخباری، برنده بازی بدون گل (عکس)

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا اخباری که در این فصل از تراکتور جدا شده و به سیرجان آمده در دو بازی ابتدایی فصل نمایش خوبی درون دروازه گل گهر داشته است. او در بازی هفته اول برابر فولاد خوزستان توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. 

امشب و در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر گل گهر میهمان پیکان بود و در نهایت بازی دو تیم بدون گل مساوی شد. عملکرد اخباری در این بازی و اینکه دروازه‌اش را بسته نگه داشت هرچند نتوانست برد را برای تیمش به همراه بیاورد، اما کسب یک امتیاز خارج از خانه برای تیمی که با تغییرات اساسی در ترکیب و روی نیمکت مواجه شده نمی‌تواند نتیجه بدی باشد. 

1910216

محمدرضا اخباری در پایان فصل گذشته بعد از هفت سال حضور در تراکتور و با وجود محبوبیت بالایی که روی سکوها داشت از این تیم جدا شد و به گل گهر پیوست. این دروازه‌بان سی ساله که تجربه یک بازی ملی را هم دارد در این فصل با انگیزه زیادی به گل گهر آمده است و البته یک رقیب جدی هم مثل محسن فروزان روی نیمکت دارد. با این حال عملکردش به گونه‌ای بوده که ماریوس اوزینیدیس دروازه را در دو بازی ابتدایی به او سپرده و به نظر اخباری هم فعلا نتیجه اعتمادش را داده است.

عکس:حامد عراقی 

دیدگاه‌ها