کد خبر : 1957784 | 24 مرداد 1402 ساعت 22:23 | 28K بازدید | 38 دیدگاه

چشم امید ربیعی به جوانان در دربی

ذوب آهن بدون هفت بازیکن برابر سپاهان

سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری این تیم فاش کرد که تیمش برای دربی حساس برابر سپاهان هفت بازیکن اصلی‌اش را در اختیار ندارد.

ذوب آهن بدون هفت بازیکن برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه" در حالی که سپاهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ امسال است و با تمام قدرت برای رسیدن به قهرمانی پای به مسابقات می‌گذارد، اما سرمربی ذوب آهن می‌گوید این تیم هفت بازیکن اصلی‌اش را برای این دیدار دشوار در اختیار ندارد. محمد ربیعی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: "می‌خواهم یک چیزی را برای اولین بار اینجا بگویم، ما در بازی فردا حداقل 5 بازیکنمان را نداریم. 2 تا دیگر در هاله‌ای از ابهام است. یکی‌شان مصدوم است، دارد فیزیوتراپی می‌کند. یکی دیگر را هنوز ثبت نکرده‌ایم چون پنجره‌مان بسته است. اما فریاد نمی‌زنیم. تیم جوانی داریم با تمام انرژی به زمین می‌رویم و شانسمان برابر یکی از بهترین تیم‌های کشور امتحان کنیم. سعی می‌کنیم برنامه‌ها را درست انجام دهیم. به جوانانمان اعتماد داریم، حتی اگر اشتباه هم بکنند اشکالی ندارد."  

ربیعی که در 7 جدال رودررویش با سپاهان یک برد، یک مساوی و 5 باخت به دست آورده روز سختی را در برابر رقیب پرستاره خواهد داشت؛ آن هم در حالی که ذوب تغییرات زیادی را در ترکیب خودش داشته و یکی از تیم‌هایی بوده که تمرینات پیش فصلش را دیر شروع کرده است. با این حال باید دید ربیعی می‌تواند آمارش را برابر سپاهان به سمت مثبت ارتقا دهد.

دیدگاه‌ها