کد خبر : 1957790 | 24 مرداد 1402 ساعت 22:42 | 20.2K بازدید | 7 دیدگاه

یکی-دو بازیکن دیگر می‌خواهیم

اوزونیدیس: به پیکان تبریک می‌گویم، نه خودمان!

سرمربی یونانی گل‌گهر از عملکرد تیمش راضی نیست و نمایش پیکان را تحسین کرد.

اوزونیدیس: به پیکان تبریک می‌گویم، نه خودمان!

به گزارش "ورزش سه"، مارینیوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر سیرجان، در نشست خبری پس از بازی با پیکان بیان کرد: به تیم پیکان تبریک می‌گویم. در این بازی بهتر از ما بودند. آنها خیلی سفت‌تر از ما بازی کردند و برای بردن بازی بیشتر از ما تلاش کردند. ما خیلی از بازیکنانمان امروز خوب نبودند و با توجه به عملکردمان این نتیجه بدی نبود. ما یک هفته پیش با فولاد در سیرجان نیاز داشتیم و باید پیشرفت کنیم و بازی را بهتر شروع کنیم‌ ما در طول بازی به حریف‌مان اعتماد به نفس دادیم و برایشان بازی راحت بود. این چند روز یک‌سری مشکلات داشتیم. تنها چیزی که این بازی برای من داشت این بود که در روزی که خوب نبودیم یک امتیاز گرفتیم.

ویدئو: 307892

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: تایم کمی داریم که برای بازی آماده بشویم. برای گرفتن نتایج بهتر باید عملکرد بهتری داشته باشیم‌. بازی قبلی فرق می‌کرد و ما بد بازی کردیم. این دلیل بر آن نیست که بازیکنان ما خوب نیستند. ما بازیکنان خوبی داریم ولی من از عملکردمان راضی نیستم.

او در مورد اینکه آیا حضور قلعه‌نویی باعث استرس بازیکنانش شده بود یا نه گفت: من فکر نمی‌کنم تاثیر داشته باشد و فکر نمی‌کنم حضور سرمربی تیم ملی استرسی برای بازیکنان ما ایجاد کرده باشد.

او در مورد وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی و اینکه ممکن است با چمن‌های بدتری مواجه شود گفت: در رابطه با این موضوع دیگر حرفی نمی‌زنم و ایران باید زمین‌های بهتری داشته باشد.

اوزونیدیس در مورد نیاز تیمشان به جذب بازیکن بیان کرد: الان جمع ما همین است و باید با همین تیم کار بکنیم. البته می‌دانیم که به یکی دو بازیکن نیاز داریم. ما دو-سه بازیکنی داشتیم که فعلا آمادگی خوبی برای بازی نداشتند، مثل تیکدری و برزای که در طول بازی به آنها زمان می‌دهیم که آماده بشوند. می‌دانیم که صددرصد بازی‌شان این نیست و با تعویض‌هایی که می‌کنیم به آنها زمان می‌دهیم.

دیدگاه‌ها