کد خبر : 1957793 | 24 مرداد 1402 ساعت 22:56 | 15.7K بازدید | 11 دیدگاه

باید دو-هیچ حریف را می‌بردیم؛

حرف‌های جاه‌طلبانه سرمربی پیکان بعد از تساوی

سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.

حرف‌های جاه‌طلبانه سرمربی پیکان بعد از تساوی

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل پیکان و گل‌گهر در هفته دوم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: بار برنامه‌ای که ما برابر تیم خوب گل‌گهر داشتیم، بچه‌ها یک فوتبال روان و فوتبال باکلاس به نمایش گذاشتند. واقعا از بازی بچه‌ها لذت بردم. اگر بازی را نگاه کرده باشید، دروازه‌بان ما اصلا توپی دریافت نکرد و یک موقعیت هم به حریف ندادیم و چند موقعیت داشتیم. تنها چیزی که این بازی زیبا نداشت، گل بود. فکر می‌کنم ما باید حداقل با اختلاف یکی دو گل می‌بردیم. به تمام بازیکنانی که بازی کردند، آفرین می‌گویم.

ویدئو: 307890

بولت سرشاخهوی افزود: تنها یک بازیکن که تعویض کردیم شرایط خوبی نداشت و فکر می‌کنم خوب گرم نکرده بود. من انتظار داشتم یک بازیکن جوان که به او میدان می‌دهیم، با تمام وجود کار کند. در مجموع از تمان بازیکنانم راضی هستم و به آنها آفرین می‌گویم که برابر تیم بااحترام و پرهزینه و بازیکنان باکیفیت و به‌نام، این فوتبال را به نمایش گذاشتند. من به قدری از بازیکنان خودم و کیفیت فوتبال تیمم راضی بودم که از باشگاه درخواست کردم این بازی را برد محسوب کنند و به بازیکنان پاداش پیروزی بدهند. امیدوارم این روند را ادامه بدهم. تیم من برابر هر تیمی قرار بگیرد، دوست دارم فوتبال هجومی بازی کنیم. فقط از این ناراحتم که حیف شد این بازی گل نداشت و حداقل باید یکی دو گل به حریف می‌زدیم.

بولت سرشاخهسرمربی پیکان در خصوص اظهاراتی که درباره هزینه‌های سایر تیم‌ها در نقل و انتقالات داشت، توصیح داد: ما اصلا کاری به تیم‌های دیگر نداریم. آنها پول دارند و هزینه می‌کنند و نوش‌ جانشان. فلسفه باشگاه و من این است که از بازیکنان جوان استفاده کنیم. این یک نمره خوب است که یک تیم و باشگاه و کادرفنی برای تیم‌های بزرگ و به خصوص تیم ملی بازیکن‌سازی می‌کند. ما در رده‌های پایه، نوجوانان، جوانان و امید چند بازیکن خوبی داریم و این برای باشگاه پیکان کار بزرگی است و فکر می‌کنم لذت این موضوع از تیم‌های میلیاردی بیشتر است و آدم کیف می‌کند که این فوتبال را از جوان‌ها می‌بیند.

بولت سرشاخهاو در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد در روزهای آینده یک مهاجم به پیکان اضافه شود، گفت: ما مهاجم داریم و قطعا اگر مهاجم خوب هم گیرمان بیاید، می‌گیریم. ما موقعیت‌سازی می‌کنیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم، می‌رسیم. فکر می‌کنم امروز، روز دوست عزیزمان، آقای اخباری، بود و خیلی خوب کار کرد و چند توپ خیلی خوب گرفت. بعضا توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود. ما هفته قبل خیلی خوب بازی کردیم اما این هفته به مراتب بهتر بودیم و قطعا هر چقدر بازی‌ها جلو برود و هماهنگ‌تر شویم، قطعا بهتری از امروز هم خواهیم شد و بازی‌های خوبی از پیکان خواهید دید.

1910228

بولت سرشاخهسرمربی پیکان درباره حضور کادرفنی تیم ملی در استادیوم عنوان کرد: از آنها ممنونم. بالاخره همین که می‌آیند و بازی‌های ما را هم نگاه می‌کنند، به ما و بازیکنان روحیه می‌دهند؛ به خصوص که تیم ما جوان است‌. ما مثل تیم‌های بزرگ بازیکن نداریم که دو تیم داشته باشیم؛ ما همین بازیکنان را داریم و از کادرفنی تیم ملی خواهش می‌کنم اگر قرار است از تیم ما بازیکن دعوت کنند، طوری دعوت کنند که ما ضربه نخوریم. اگر از سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور یکی دو بازیکن دعوت کنند، تیم‌ها بازیکن جایگزین دارند، اما اگر از تیم ما دعوت کنند، ضربه می‌خوریم. حداقل طوری دعوت کنند که ما در بازی‌ها نفراتمان را داشته باشیم. از آقای قلعه‌نویی و آقای عنایتی ممنونم که وقت گذاشتند و آمدند.

بولت سرشاخهخطیبی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود ورزشگاه دستگردی با بخشی از پول ترانسفر او به هامبورگ ساخته شده است، گفت: زمانی که ما اینجا بازی می‌کردیم، یک زمین چمن خاکی بود و سکو و هیچ چیز دیگری نبود. لطف خدا بود که ما به آلمان رفتیم و با دریافتی‌ای که داشتند، این اتفاق افتاد. یک یادگاری است و خدا را شکر که این استادیوم را داریم. از مسئولان استادیوم هم تشکر می‌کنیم که چمنی با این کیفیت را برای ما مهیا کردند.

1910229

بولت سرشاخهاو درباره صحبت‌هایی که در خصوص احیای باشگاه پاس مطرح شده است، گفت: مکتب پاس هیچوقت نمی‌آید. من پنج و نیم فصل در پاس بودم و واقعا جزء باشگاه‌هایی بود که حیف شد. پاس هم بازیکن‌‌ساز بود و هم مکتب اخلاق‌مداری داشت. بازیکنان بزرگ و مربیان بزرگی که در دهه قبل داشتیم و الان هم هستند، از مکتب پاس هستند. پاس یک باشگاه ارزشمند است و دوست دارم احیا شود‌. خاطرات خیلی از بازیکنان بزرگ و قدیمی در پاس است. تمام بازیکنان پاس هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی قوی بودند. دست هر کس که این کار را کرده، درد نکند. امیدوارم که پاس یک روزی در لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها