کد خبر : 1957797 | 24 مرداد 1402 ساعت 23:34 | 8.4K بازدید | 15 دیدگاه

جشن ایسلندی و اراکی و قاتی و پاتی

پایان طلسم آلومینیوم: شش ماه نبرده بودند!

آلومینیوم اراک توانست در هفته دوم لیگ برتر علاوه بر کسب سه امتیاز یک طلسم شش‌ماهه را نیز بشکند.

 پایان طلسم آلومینیوم: شش ماه نبرده بودند!

به گزارش"ورزش سه"  گل مهران موسوی اگرچه لحظات تلخی را برای استقلال خوزستان رقم زد، اما برای اراک شروع یک جشن مفصل پس از سوت پایان بازی بود. شاگردان مجتبی حسینی با بردی که برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه خانگی به دست آوردند توانستند علاوه بر پاک کردن خاطره شکست در هفته اول برابر پرسپولیس، طلسم ماه‌ها پیروز نشدن در شهر اراک را بشکنند. این تیم آخرین بار شش ماه و هفت روز پیش و در بازی برابر مس رفسنجان در هفته نوزدهم در اراک پیروز شده بود و در شش مسابقه دیگر که 5 تای آن در لیگ برتر و یکی در جام حذفی برابر نساجی بود نتوانسته بود در شهر خودش برنده شود. 

1910237

با این حال این تیم امسال با هدایت مجتبی حسینی، سرمربی جدیدش، توانست در دومین هفته برابر تیم تازه لیگ برتری شده استقلال خوزستان یک برد نزدیک را در مقابل چشم هواداران مرد و زن حاضر در ورزشگاه به دست بیاورد تا طلسم شش‌ماهه نبردن در این شهر را بشکند. 

ویدئوهایی از پایان مسابقه روی وبسایت‌ها منتشر شده که بازیکنان و هواداران را در جشن ایسلندی نشان می‌دهد. این سه امتیازی بود که اراک امروز باید حتما به دست می‌آورد چرا که میهمانان خاصی امشب روی سکوهای ورزشگاه حضور دارند.

1910246
1910247

دیدگاه‌ها