کد خبر : 1957798 | 24 مرداد 1402 ساعت 23:08 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاييد باشگاه ليگ برترى پاى برگه جدايى چهار ستاره!

تیم تازه لیگ برتری هندبال پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در اقدامی جالب خبر پیوستن چهار ملی پوش را از صفحه رسمی باشگاه حذف كرد.

تاييد باشگاه ليگ برترى پاى برگه جدايى چهار ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، با این اقدام خبر جدایی الله‌کرم استکی، علی رحیمی کازرونی، مهرداد صمصامی و محمدعلی قاسمی، چهار ملی پوش فصل قبل باشگاه نیروی زمینی ارتش، كه در روزهاى اخير در رسانه‌ها و فضاى مجازى به شكل غيررسمى منتشر شده بود، به نوعى از سوى باشگاه نيز تاييد شد و نماینده لرستان در لیگ سی و ششم از حضور این چهار هندبالیست بهره‌ای نخواهد برد.

اين اتفاق در شرایطی رخ داد که عصر امروز ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه پلیمر با انتشار تصویری در استوری صفحه شخصی اینستاگرامش از شروع تمرینات این تیم در خانه هندبال شهر خرم‌آباد خبر داد‌.

در صورت ناكامى در جذب اين ستاره‌ها، پلیمر فقط در فصل  نقل و انتقالات لیگ برتر هندبال موفق به جذب پرهام ایمانی، سنگربان بومی، شده است. ایمانی اصالتا اهل استان لرستان و شهر خرم‌آباد است که همراه تیم ملی سال گذشته به مقام قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان آسیا و سومی رقابت‌های قهرمانی جهان در بخش هندبال ساحلی دست یافت.

با حضور مسلم کاظمی و علی شایسته در تمرینات تیم زغال سنگ طبس این دو ملی پوش لرستانی نیز با نماینده شهرشان به توافق نرسیده‌اند و آن‌ها نیز همچنان در جمع طبسی‌ها خواهند بود.

باشگاه پلیمر خليج فارس لرستان كه امسال به ليگ برتر صعود كرده، برخلاف شروع طوفانى در فصل نقل و انتقالات حالا با كمترين ستاره در تركيب تيمش وارد فصل جديد خواهد شد.

دیدگاه‌ها