کد خبر : 1957805 | 24 مرداد 1402 ساعت 23:42 | 48.4K بازدید | 128 دیدگاه

موسوی: پا قدم خانم‌ها خوب بود، بردیم

گل پرسپولیس هنوز به نظر ما آفساید است

آلومینیوم اراک در شبی که سکوها به واسطه حضور زنان جو خاصی داشت توانست یک پیروزی شیرین را جشن بگیرد.

گل پرسپولیس هنوز به نظر ما آفساید است

به گزارش "ورزش سه" مهران موسوی، مدافع  آلومینیوم، بعد از چند فصل گل زد و گل او ارزش و شیرینی خاصی داشت. شبی که زنان برای اولین بار جهت تماشای بازی آلومینیوم به ورزشگاه آمده بودند این تیم با نمایشی تهاجمی برابر حریفش استقلال خوزستان به پیروزی رسید. این بردی بود که آلومینیوم بعد از شش ماه در ورزشگاه خانگی‌‌اش کسب می‌کرد. مهران موسوی که گل سه امتیازی‌اش فضای خاصی را در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بوجود آورد در پایان بازی گفت: "خدا را شکر می‌کنم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با تمریناتی که داشتیم و آنالیزی که کادرفنی انجام داده بودند خیلی مسلط بازی را شروع و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. خیلی روی بازی مسلط بودیم و نتیجه‌اش را هم گرفتیم." 

ویدئو: 307899

مدافع آلومینیوم اراک که سال گذشته همراه این تیم دومین خط دفاعی لیگ برتر بود در ادامه گفت: "در نیمه دوم و در ده دقیقه اول شاید بازی را کمی از دست دادیم اما دوباره با تغییر تاکتیکی که داشتیم مسلط شدیم و خدا را شکر مزد زحمتمان که سه امتیاز بود را گرفتیم." 

آلومینیوم در هفته اول و موسوی همراه این تیم در ورزشگاه آزادی هم نمایش خوبی برابر پرسپولیس داشت، اما با یک گل مشکوک به آفساید شکست خورد. گلی که تبعات هم داشت. این مدافع به خاطر مصاحبه بعد از بازی با محرومیت مواجه شد. محرومیتی که برای این بازی دچار تعلیق شد و این بازیکن توانست با حضورش در زمین گل سه امتیازی را به ثمر برساند.

مدافع باتجربه و موفق آلومینیوم اراک درباره تفاوت نمایش تیم در این دو بار گفت: "در نیمه اول بازی با پرسپولیس شاید توپ و میدان بیشتر دست پرسپولیس بود اما نتوانستند با وجود مالکیت موقعیت‌های زیادی درست کنند و تنها یک صحنه گل بود که به نظر ما هنوز هم آفساید است. با این حال امروز بازی هجومی تری را نسبت به بازی قبلی انجام دادیم و این طبیعی بود. این سه امتیاز خیلی برایمان مهم بود و خوشبختانه به دستش آوردیم." 

1910249

اما اتفاق ویژه این بازی حضور خانم‌ها برای اولین بار در ورزشگاه خانگی آلومینیوم بود: "این نه فقط حس من که احساس تمام بچه‌ها بود که از این اتفاق خیلی خوشحال شدیم و انرژی گرفتیم. هیجانی که به بازی اضافه شد به خاطر حضور خواهران و مادران گرامی‌مان بود که به ورزشگاه آمده بودند. این اتفاق فوق العاده بود و واقعا روی جو سکوها و حتی بچه‌هایی که بازی می‌کردند تاثیر مثبت زیادی داشت. فضای ورزشگاه عالی بود و امیدوارم تدام داشته باشد. اینها همه خواهرها و مادران خودمان هستند. خانواده بچه‌ها به ورزشگاه می‌آیند. فقط امیدوارم این حرکت عالی ادامه داشته باشد. خدا را شکر پاقدم خانم‌ها خوب بود و سه امتیاز باارزش را گرفتیم."

دیدگاه‌ها