کد خبر : 1957808 | 24 مرداد 1402 ساعت 23:47 | 16.9K بازدید | 9 دیدگاه

من اسمشان را نمی‌دانم، بچه‌ها می‌گویند

هادی عقیلی: چمن ورزشگاه‌های ما آفریقایی است!

مربی گل‌گهر اعلام کرد مذاکرات این باشگاه با دو مهاجم مدنظر کادرفنی به بن‌بست خورده است.

هادی عقیلی: چمن ورزشگاه‌های ما آفریقایی است!

به گزارش "ورزش سه"، هادی عقیلی که در فصل جدید لیگ برتر به عنوان دستیار مارینوس اوزونیدیس به گل‌گهر اضافه شده‌ است، پس از تساوی برابر پیکان اظهار داشت: بازی اول لیگ بود و تیم‌ها به اندازه کافی روی همدیگر شناخت نداشتند. ما آن بازی را هم خیلی خوب شروع نکردیم اما در ادامه تیم ما سوار بازی شد. این هفته بازی بیرون از خانه بود و می‌دانستیم بازی سختی است. وقتی تماشاچی نباشد، کنترل ریتم بازی سخت است. کاش تماشاچی بود و هیجان را به بازی می‌آورد. تیم پیکان خیلی خوب بازی کرد و فراتر از انتظار ظاهر شد. به آنها تبریک می‌گویم.

او درباره شرایط زمین‌ چمن تیم‌های لیگ برتری عنوان کرد: در بحث زمین تمرینی که شاهد هستید همه تیم‌ها ناراضی هستند. در خصوص زمین‌های بازی‌ هم که در حال حاضر این زمین در زمان خوبش است. نمی‌دانم زمستان چه اتفاقی رخ می‌دهد. اگر وارد زمین شوید، ۳-۴ نوع چمن در زمین است و یکی نیست. من اسم چمن‌ها را نمی‌دانم اما برخی بچه‌ها بلد هستند و می‌گویند آفریقایی است. این موضوع کیفیت زمین را پایین می‌آورد. این شرایط در شهرهای دیگر هم وجود دارد. قبلا تراکتور این مشکل را داشت و الان رفع کرده است و مثل اینکه سپاهان به مسکل خورده است. استادیوم آزادی که کلا خراب است. شنیدم که زمین اهواز هم نامناسب شده است. مگر چند شهر می‌ماند؟

عقیلی در خصوص شرایط زمین‌ها در زمان بازیگری او گفت: اوایل که ما بازی می‌کردیم، زمین‌ها خیلی بد بود و سپس پیشرفتی حاصل شد. با هزینه‌هایی که در فوتبال می‌شود، هزینه فوتبال آنچنان نیست. باور کنید خیلی راحت می‌توانند این مشکل را برطرف کنند‌ اما دلیل اینکه انجام نمی‌دهد را نمی‌دانم. همان‌طور که می‌بینید سال‌های قبل زمین اصفهان و اهواز خوب بود و مشهد یکی از باکیفیت‌ترین زمین‌ها را داشت اما در حال حاضر فکر می‌کنم بهترین زمین بازی، زمین گل‌گهر باشد.

او درباره جدایی بازیکنان خط حمله گل‌گهر گفت: بازیکنان خط جلوی ما کلا جدا شدند و محدویت‌های قراردادی هم وجود دارد که خودتان شاهد هستید اما در همین محدودیت‌ها باشگاه خیلی زحمت کشید تا بتواند با یکی دو بازیکن قرارداد ببندد. متاسفانه بعد از چهار هفته خبرهای خوبی به ما نرسید. کارهای جذب بازیکن عراقی تقریبا تمام شده بود اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که نیامد.

عقیلی افزود: یک مهاجم دیگر هم بود که با او صحبت کرده بودند اما او هم دو روز قبل برای تیمش بازی کرد و نمی‌دانم چرا ایجنتش چنین کاری کرده بود‌. ما امید داشتیم که این دو بازیکن به تیممان اضافه شوند اما خارج از کنترل ما بود. باشگاه خیلی نرمال وارد مذاکره شده بود و حتی با یکی از آنها قرارداد امضا کرده بود اما متاسفانه به عملیات آخر نرسیدیم.

دیدگاه‌ها