کد خبر : 1957823 | 25 مرداد 1402 ساعت 00:49 | 41.7K بازدید | 53 دیدگاه

دومین ضدحال چلسی به لیورپول: این ستاره هم آبی شد!

چلسی برای انتقال رومئو لاویا با ساوتهمپتون به توافق رسیده است.

دومین ضدحال چلسی به لیورپول: این ستاره هم آبی شد!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌ها رومئو لاویا به چلسی منتقل می‌شود. دو باشگاه چلسی و ساوتهمپتون روی رقمی کمتر از 70 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند و قرارداد هم به زودی امضا می‌شود.

لاویا این هفته تست‌های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و آماده عقد قرارداد رسمی می‌شود. او روز دوشنبه با چلسی به توافق شخصی دست پیدا کرده بود و آماده این انتقال بود.

این دومین ضربه چلسی به لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی است. چلسی پیش از این لیورپول را شکست داده بود و مویزس کایسدو، هافبک برایتون، را به خدمت گرفت. اکنون رومئو لاویا در آستانه تبدیل شدن به دومین بازیکنی است که آبی‌ها را به جای قرمزها انتخاب می‌کند.

این هافبک که تابستان گذشته از منچسترسیتی به ساوتهمپتون پیوست، هدف لیورپول نیز بود. تیم تحت هدایت یورگن کلوپ پیشنهادی برای جذب این بازیکن جوان بلژیکی ارائه کرده بود و امیدوار به جذب این بازیکن بود اما او آبی‌ها را انتخاب کرده است.

1910277

قرار است رقم اولیه این قرارداد 60 میلیون یورو باشد و 10 میلیون یورو هم به عنوان پاداش به این بازیکن پرداخت شود. چلسی از ابتدای تابستان 9 بازیکن را به ترکیب خود اضافه کرده‌ که میانگین سنی آن‌ها کمتر از 22 سال است.

دیدگاه‌ها