کد خبر : 1957831 | 25 مرداد 1402 ساعت 06:10 | 31.3K بازدید | 3 دیدگاه

عمر السوما نتیجه را تعیین می‌کند؛

دربی مربیان ایرانی در لیگ ستارگان قطر

تیم فوتبال العربی در‌ هفته اول لیگ ستارگان قطر برابر سرمربی ایرانی شاغل در این مسابقات قرار خواهد گرفت.

دربی مربیان ایرانی در لیگ ستارگان قطر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العربی که فصل گذشته لیگ ستارگان قطر را رتبه دوم جدول رده‌‌بندی به پایان رساند تا به شگفتی‌ساز این رقابت‌ها تبدیل شود، فردا در اولین دیدار فصل جدید به مصاف الشمال خواهد رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که یونس علی، سرمربی دو رگه ایرانی- قطری، هدایت العربی را بر عهده دارد و در مقابل نیز پویا اسبقی به عنوان سرمربی الشمال روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت؛ سرمربی ایرانی الاصل که فصل گذشته هدایت تیم بارنزلی انگلیس را بر عهده داشت و سابقه فعالیت در تیم‌های مختلف سوئدی را نیز در کارنامه خود دارد.

عمر السوما، ستاره تیم فوتبال العربی، در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: اولین بازی همیشه سخت است، اما ما کاملا آماده هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا سه امتیاز را به دست آوریم و با روحیه بیشتری به مسابقات ادامه بدهیم.

وی افزود: کسب نتیجه مثبت مقابل الشمال در بازی فردا در عملکرد تیم در دیدارهای آینده تاثیر خواهد گذاشت. ما با همان روحیه‌ای که فصل گذشته را به پایان رساندیم و تا آخرین روز برای قهرمانی لیگ رقابت کردیم، وارد فصل جدید می‌شویم.

او در پایان عنوان کرد: روحیه تیم ما، یکی از نقاط قوتمان در فصل گذشته بود و سعی می‌کنیم در فصل جاری نیز از آن بهره ببریم.

دیدگاه‌ها