کد خبر : 1957832 | 25 مرداد 1402 ساعت 03:47 | 68.2K بازدید | 29 دیدگاه

التماس برای بازگشت به تیم ملی آرژانتین!

سرخی رومرو، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد که حاضر است به عنوان دروازه‌بان چهارم به تیم ملی کشورش برگردد.

التماس برای بازگشت به تیم ملی آرژانتین!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در طول سال‌های اخیر، مشکلات زیادی در خط دروازه داشت و شاید یکی از دلایل عدم موفقیت مسی در طول سال‌های متمادی در تیم ملی کشورش نیز همین موضوع بود.

اکثر دروازه‌بانانی که در چارچوب دروازه آلبی سلسته قرار می‌گرفتند، سطح خیلی پایین‌تری نسبت به سایر بازیکنان ترکیب آرژانتین داشتند و شاید می‌توان گفت یکی از دلایل موفقیت‌های اخیر آرژانتین و قهرمانی آن‌ها در کوپا آمریکا 2021 و جام جهانی 2022 قطر، اضافه شدن امیلیانو مارتینز به تیم ملی آرژانتین بود. این دروازه‌بان برای اولین بار خیال بازیکنان آرژانتین را از بابت چارچوب دروازه راحت کرد و همین موضوع زمینه‌ساز دو قهرمانی تاریخی این تیم شد.

1910287

اما پیش از آمدن مارتینز، گلرهای زیادی شانس خود را در دروازه آرژانتین امتحان کردند و شاید بتوان گفت مطمئن‌ترین آن‌ها، سرخیو رومرو دروازه‌‍بان پیشین منچستریونایتد بود.

رومرو بعد از جدایی از یونایتد مدتی بدون تیم بود و یک نیم فصل را در ونتزیا ایتالیا گذارند. سپس راهی کشورش شد تا در بوکاجونیورز بازی کند.

این بازیکن در مصاحبه اخیر خود گفت که هرگز از تیم ملی آرژانتین خداحافظی نکرده است و تحت هر شرایطی حاضر است به تیم ملی برگردد.

رومرو در این باره گفت: "من هرگز از تیم ملی آرژانتین بازنشسته نشده‌ام. از یک جایی به بعد تصمیم این بود که من از لیست خارج شوم و من به این تصمیم احترام گذاشتم. اما اگر سرمربی بخواهد، من هیچ مشکلی ندارم که دروازه‌بان چهارم لیست باشم. تیم ملی از هرچیزی مهم‌تر است."

این دروازه‌بان بین سال‌های 2009 تا 2018 به تیم ملی آرژانتین دعوت شد و 96 بازی را برای آلبی سلسته انجام داد. رومرو در این فصل عملکرد خوبی در بوکاجونیورز داشته و در 23 بازی خود، 10 کلین‌شیت داشته و 20 گل دریافت کرده است. باید دید که آیا این بازیکن 36 ساله دوباره می‌تواند نظر مربیان تیم ملی آرژانتین را به خود جلب کند یا خیر.

1910286

دیدگاه‌ها