کد خبر : 1957839 | 25 مرداد 1402 ساعت 04:13 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

بدشانسی میلان: محرومیت خرید جدید منتقل شد!

یونس موسی، خرید جدید آث میلان، بازی افتتاحیه این تیم در سری‌آ را از دست خواهد داد.

بدشانسی میلان: محرومیت خرید جدید منتقل شد!

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید ایتالیا از هفته آینده آغاز خواهد شد و در هفته اول، میلان در مقابل بولونیا بازی خواهد کرد. اما خرید جدید این تیم یونس موسی در این بازی به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.

روسونری روز دوشنبه، 21 آگوست در ورزشگاه رناتودلارا به مصاف بولونیا خواهد رفت.

استفانو پیولی در این بازی می‌تواند از خریدهای جدید تیمش رونمایی کند، به جز یک نفر.

یونس موسی برای انجام اولین بازی خود باید کمی بیشتر صبر کند. زیرا این بازیکن به دلیل محرومیت، امکان بازی در هفته اول رقابت‌ها را ندارد.

انتقال این بازیکن در روز 4 آگوست انجام شد و موسی با مبلغ 20 میلیون یورو به اضافه پاداش از والنسیا به میلان منتقل شد. این بازیکن بیشتر دوران نوجوانی و جوانی خود را در تیم‌های پایه ایتالیایی گذراند اما هرگز نتوانست در رده بزرگسالان به طور رسمی بازی کند.

موسی در آخرین بازی خود را برای والنسیا مقابل رئال بتیس انجام داد. این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و موسی در این بازی از داور کارت قرمز دریافت کرد و مطابق قانون، این محرومیت از لالیگا به سری‌آ منتقل خواهد شد.

1910295

و به این ترتیب هافبک آمریکایی میلان، برای این که بتواند اولین بازی خود را در پیراهن روسونری انجام بدهد باید حداقل یک هفته دیگر صبر کند تا در بازی مقابل تورینو در سن‌سیرو، بتواند برای تیم جدیدش به میدان برود.

در غیاب این بازیکن، احتمالا راده کرونیچ، تایجانی ریندرز و روبن لوفتوس-چیک در این دیدار خط هافبک پیولی را تشکیل خواهند داد.

دیدگاه‌ها