کد خبر : 1957854 | 25 مرداد 1402 ساعت 03:40 | 35.5K بازدید | 9 دیدگاه

هشدار به یونایتد: هافبک مدنظرتان افتضاح است!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ درباره جذب آمادو اونانا هشدار داد.

هشدار به یونایتد: هافبک مدنظرتان افتضاح است!

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ از پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات از مدیران یونایتد خواسته بود که سفیان امرابط را به خدمت بگیرند اما آنها در جذب او موفق نبودند.


بعضی از رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که یونایتد مذاکراتی را برای جذب اونانا با اورتون و مدیر برنامه‌های این بازیکن آغاز کرده است.


نیاز شیاطین سرخ به تقویت خط میانی به خوبی در بازی هفته اول این تیم برابر ولورهمپتون مشخص بود اما فردیناند معتقد است که جذب اونانا کار اشتباهی است.

1909858

این کاپیتان سابق یونایتد در پادکستش به نام وایب وید فایو گفت: "نسخه پیشرفته اسکات مک تومینای؟ او چه بازیکنی است؟ به من بگویید او چه بازیکنی است؟ اونانا بازیکنی نیست که توپ را حفظ کند و هافبک تخریب‌گری هم نیست. 
تمامی ویژگی‌های مطرح شده از او چیزهایی نیستند که مورد پسند و خواسته تن‌هاخ باشند. سبک بازی تن‌هاخ بازی در بین خطوط و استفاده از زوایای ایجاد شده در زمین است.


من فکر می‌کنم که اونانا ویژگی‌های بسیار خوب و کاربردی‌ای دارد اما فکر نمی‌کنم به کار یونایتد بیاید و در سبک بازی این تیم اصلا خوب نیست. خرید او مثل این است که مروان فلینی را دوباره بخریم. او هم فوق العاده بود اما نه برای یونایتد."

دیدگاه‌ها