کد خبر : 1957870 | 25 مرداد 1402 ساعت 09:26 | 58.8K بازدید | 60 دیدگاه

کاسگرانده: او بزرگترین استعداد سوخته برزیل است

حقیقت تلخ: هیچ تیمی نیمار را نمی‌خواست!

والتر کاسگرانده، ستاره سابق فوتبال برزیل، نیمار را بزرگترین استعداد سوخته کشورش نامید.

حقیقت تلخ: هیچ تیمی نیمار را نمی‌خواست!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال نیمار از پاری‌سن‌ژرمن به الهلال عربستان با واکنش‌های بسیاری همراه بود. این انتقال از نظر مالی سود سرشاری برای ستاره برزیلی دارد اما به قیمت پایان دوران اوج و جاه طلبی‌های باشگاهی او منجر می‌شود.

نیمار در سال 2017 طی انتقالی 222 میلیون یورویی بارسلونا را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد تا نماد تحول این باشگاه متمول باشد. پیش بینی‌ها اما درست از آب درنیامد و ستاره سابق کاتالان‌ها درخشش خود در نوکمپ را نتوانست تکرار کند و خیلی زود به چهره‌ای معمولی در پاریس تبدیل شد.

او فصل گذشته در اوج ناکامی مورد خشم هواداران پاریس قرار گرفت که خواستار اخراجش از تیم شده بودند. پایین آمدن سطح بازی، مصدومیت‌های متعدد و حواشی زیاد عواملی بود که آنها را از ستاره برزیلی خسته کرده بود؛ این عوامل در نهایت دست به دست هم دادند تا نیمار در بازار تابستانی هم مشتری سرشناسی نداشته باشد.

احتمال بازگشت او به بارسلونا به همین خاطر منتفی شد چرا که آبی و اناری‌ها از این ترس داشتند که حضور ستاره برزیلی نظم و اتحاد رختکن را بهم می‌زند. والتر کاسگرانده، ستاره سابق فوتبال برزیل که از موفق‌ترین لژیونرهای عصر خود به شمار می‌رود با تاکید به این موضوع نیمار را بزرگترین استعداد سوخته کشورش دانست.

ملی پوش اسبق تیم ملی برزیل با اشاره به این که هیچ تیمی نیمار را در اروپا نمی‌خواست گفت: "او تا هفته گذشته می‌خواست داوطلبانه به بارسلونا برود اما ژاوی نخواست. یونایتد هم این بازیکن را نخواست همان طور که بایرن و چلسی هم نخواستند. هیچ کس چنین بازیکنی را نمی‌خواست. به همین خاطر بود که نیمار راهی عربستان شد."

کاسگرانده در ادامه پول را تنها دلیل حضور نیمار در الهلال دانست: "او وقتی دید پیشنهادی از اروپا ندارد برای به جیب زدن پول هنگفت راهی عربستان شد. فکر می‌کنم نیمار بزرگترین استعداد هدر رفته تاریخ فوتبال برزیل است."

1910341

دیدگاه‌ها