کد خبر : 1957888 | 25 مرداد 1402 ساعت 10:46 | 7.3K بازدید | 6 دیدگاه

انتصاب جدید در شمس آذر پیش از جدال با هوادار

شمس آذر که در هفته ابتدایی شانس بزرگی برای کسب سه امتیاز ارزشمند و بیرون از خانه را از دست داده، اکنون امیدوار است برابر تیم هوادار در دیدار خانگی‌اش، به اولین برد دست یابد.

انتصاب جدید در شمس آذر پیش از جدال با هوادار

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات خوبی به نظر می‌رسد در انتظار شمس آذر باشد و بعد از اینکه شهرداری همدان شکایت خود را از این تیم پس گرفت، زمزمه‌هایی نیز در خصوص احتمال پس گرفتن شکایت از سوی سایپا نیز شکل گرفته است تا آنها امتیازات منفی‌شان تغییر کند.

شاگردان سعید دقیقی اکنون در شرایطی تا ساعاتی دیگر مهیای اولین جدال خانگی خود خواهند شد که مدیران این تیم یک انتصاب جدید را در نظر گرفته‌اند؛ میلاد اسماعیلی مدیرعامل اسبق تیم خوشه طلایی ساوه طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین به عنوان معاون اجرایی این تیم انتخاب شد.

اسماعیلی که جزو جوان‌ترین مدیرعاملان تاریخ لیگ دسته اول شناخته می‌شد، در هفته‌های پایانی فصل گذشته به عنوان مدیرعامل خوشه طلایی ساوه انتخاب شده بود و توانست این تیم را از منطقه سقوط نجات دهد و از این حیث کارنامه مدیریتی مثبتی را ثبت کند.

معاون اجرایی جدید باشگاه شمس آذر قزوین که علیرغم جوانی پست‌های مدیریتی را از جمله مدیرعاملی، عضویت در هیئت مدیره و همچنین معاونت و مشاوره در تیم‌های دسته اولی و لیگ برتر را پشت سر گذاشته، باید دید در این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها