کد خبر : 1957902 | 25 مرداد 1402 ساعت 11:27 | 12.6K بازدید | 20 دیدگاه

شارجه برای کلبا روی آسیا ریسک کرد

حریف تراکتور جمعه با تمام قوا مقابل فرهاد

پریرا هافبک برزیلی الشارجه با دو گلی که مقابل باشواکینگز به ثمر رساند، بلیت سفر تیمش به تبریز را صادر کرد.

حریف تراکتور جمعه با تمام قوا مقابل فرهاد

به گزارش ورزش سه، شارجه در غیاب بعضی از ستاره‌های اصلی خود موفق شد تا با پیروزی برابر نماینده بنگلادش به مرحله بعد صعود کند و حریف تراکتور ایران بشود. اولاریو کوزمین سرمربی تیم الشارجه در کنفرانس خبری پس از این دیدار ضمن تایید استراحت دادن به بعضی بازیکنان اصلی‌اش همچون مانولاس، دیوپ و کاستا گفت: با پیروزی دو بر صفر با هدف خود یعنی صعود به مرحله پلی‌آف بعدی رسیدیم و اکنون به اولین بازی خود در لیگ امارات فکر می‌کنیم. در بازی تنها دو گل به ثمر رساندیم که در مقایسه با موقعیت‌هایی که در دو نیمه داشتیم خیلی کم است.

کوزمین در مورد سوالی درباره اینکه چرا عملکرد شارجه کمتر از حد انتظار بود، گفت: تقابل‌های ابتدای فصل همیشه سخت است و این همان چیزی است که قبل از بازی انتظار داشتیم. به دلیل بازی جمعه آینده در آغاز لیگ امارات مقابل اتحاد کلبا به تعدادی از بازیکنان کلیدی استراحت دادیم. دیدار ما با میزبانمان اتحاد کلبا محک محکمی پیش از رویارویی با تراکتور ایران در دومین دور پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برای ما خواهد بود.


ماتئوس پریرا در دقایق ۴۵+۳ و ۷۱ دو‌ گل‌تیمش در دیدار روز گذشته را زد تا هواداران اماراتی یک برد راحت را در آسیا جشن بگیرند.

دیدگاه‌ها