کد خبر : 1957903 | 25 مرداد 1402 ساعت 11:27 | 12.8K بازدید | 5 دیدگاه

حضور خانواده‌ها دلگرمی بزرگی برای بازیکنان است

پاپی: امروز روز خاصی برای شمس آذر خواهد بود

هافبک تکنیکی شمس آذر از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به اولین برد تاریخ این باشگاه در لیگ برتر خبر می‌دهد.

پاپی: امروز روز خاصی برای شمس آذر خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در اولین بازی خانگی خود در تاریخ لیگ برتر به مصاف تیم هوادار تهران خواهد رفت و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مدیران تیم، حضور هواداران خانم نیز در این بازی فراهم شده است. محمد پاپی بازیکن تکنیکی و تاثیرگذار شمس آذر در آستانه این بازی درباره شرایط تیمش می‌گوید: بدشانس بودیم که در هفته اول نتوانستیم مقابل استقلال خوزستان جشن پیروزی بگیریم. باید با تمرکز بیشتری کار را دنبال کنیم و البته حواشی اخیر روی تیم تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: مسلما کسر امتیاز روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار بوده اما مسئله مهم این است که ما به تعهدات خودمان به تیم و هواداران کاملا عمل کنیم و فارغ از این حواشی و شرایط سختی که دنبال می‌کنیم در زمین بازی به دنبال نمایشی موفق و کسب امتیاز هستیم.

1874158

پاپی که در فصل گذشته نیز نقش پررنگی در صعود شمس آذر داشت درباره اولین بازی خانگی تیمش در لیگ برتر گفت: یک بازی حساس و خاص برای همگی ما خواهد بود. هواداران شمس آذر و قزوینی‌های عزیز در فصل گذشته یکی از عوامل تاثیرگذار در صعود تیم بودند و خصوصا در نیم فصل دوم با حضور پررنگ خود در استادیوم حمایت ویژه‌ای از ما در مسیر صعود داشتند. در بازی امروز نیز قطعا چشم انتظار حمایت 90 دقیقه‌ای و پرشور آنها هستیم و مطمئن هستیم در کنار آنها قادریم اتفاقات شیرینی را رقم بزنیم.

وی درباره حضور هواداران خانم در این بازی گفت: تمام بازیکنان دوست دارند خانواده آنها در استادیوم حضور داشته باشند. خانواده نقش پررنگی در مسیر تمامی بازیکنان داشته‌اند و مسلما این اتفاق و حضور آنها یک امید بزرگ برای همگی ما محسوب می‌شود. خیلی خوشحالم که این اتفاق در اولین بازی خانگی فصل ما رقم خواهد خورد و اکنون با حس مسئولیت بیشتری به دنبال یک نمایش خوب و در نهایت کسب نتیجه خواهیم بود.

پاپی با اشاره به رقیب امروز تیمش نیز اینطور گفت: هوادار یکی از تیم‌های خوب لیگ است که طی فصول اخیر در لیگ برتر نیز عملکرد موفقی داشته است. به هیچ عنوان کار ساده‌ای پیش روی ما نخواهد بود اما تمام انگیزه و توان ما این است که برابر این حریف قابل احترام به نتیجه و هدفی که دنبال می‌کنیم و طی هفته اخیر روی آن کار کرده‌ایم دست پیدا کنیم. باید اینجا از کادرفنی، مدیریت باشگاه و همچنین مالکان شمس آذر نیز بابت حمایت و تلاشی که برای موفقیت تیم داشته‌اند تشکر کنم و امیدوارم یک فصل خوب را دنبال کنیم.

دیدگاه‌ها