کد خبر : 1957925 | 25 مرداد 1402 ساعت 12:45 | 45.8K بازدید | 198 دیدگاه

او فوتبالش زود تمام شد

نیمار به پرهوادارترین تیم آسیا رفت!

جاناتان سوریانو، مهاجم سابق بارسا و الهلال، معتقد است انتقال نیمار به فوتبال عربستان یعنی پایان زودهنگام فوتبالش و از الهلال به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا نام برد.

نیمار به پرهوادارترین تیم آسیا رفت!

به گزارش "ورزش سه"، سوریانو که محصول آکادمی فوتبال اسپانیول است و برای تیم دوم بارسا نیز سه سال بازی کرد، مقطعی کوتاه عضو الهلال بود و شناخت خوبی از فوتبال عربستان دارد. او که برای لایپزیش هم بازی کرده، معتقد است نیمار با انتقال به الهلال فوتبال را زودتر از تصورات تمام کرده است.

1910341

دیشب بود که انتقال نجومی نیمار به الهلال رسمی شد تا او به رهبر جدید آبی‌های ریاض تبدیل شود. نیمار از پی اس جی کنار گذاشته شده بود و در نهایت ترجیح داد به اهلال ملحق شود.

1910409

سوریانو در این رابطه به دازن گفت: «نیمار این توانایی را دارد تا هر تیم بزرگی را رهبری کند. او می‌تواند برگ برنده هر تیمی برای فتح لیگ قهرمانان نیز باشد و به همین دلیل تعجب کردم به الهلال رفت. با رفتن رونالدو و مسی از فوتبال اروپا، بهترین فرصت در اختیار نیمار قرار گرفت تا همراه با هالند، امباپه و دیگر ستاره‌های جوان، برای بردن توپ طلا رقابت کند اما با این انتخاب از نظر من فوتبالش تمام شد. از این بابت متاسفم. او در واقع پول را به فوتبال ترجیح داد.»

سوریانو ادامه داد: «البته الهلال بیشترین هوادار را در فوتبال آسیا دارد و یک غول بزرگ در قاره محسوب می‌شود. آنها نیمار را خریدند تا در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شوند و معتقدم شانس خوبی نیز خواهند داشت.»

دیدگاه‌ها