کد خبر : 1957937 | 25 مرداد 1402 ساعت 13:20 | 70.6K بازدید | 26 دیدگاه

توخل شخصا وارد عمل شد: لطفا به بایرن بیا

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با استفان اورتگا تماس گرفته تا بتواند او را برای پیوستن به این باشگاه راضی کند.

توخل شخصا وارد عمل شد: لطفا به بایرن بیا

به گزارش "ورزش سه"، طولانی شدن روند درمان مانوئل نویر و آماده نشدن او برای حضور در دروزاه بایرن در فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا دردسر بسیاری را برای این تیم به همراه داشته است. 

انتظار می‌رفت که این بازیکن پس از انجام عمل جراحی، طی کردن دوران نقاهت و شروع روند درمان که باعث شد او نیم فصل دوم فصل گذشته را به طول کامل از دست بدهد، برای شروع فصل جدید کاملا آماده باشد اما این اتفاق رخ نداد. 

انتقال یان زومر که به عنوان جانشین او راهی بایرن شده بود به اینتر هم باعث شد که این تیم عملا دروازه‌بان مطمئنی در اختیار نداشته باشد تا مجبور به جذب دروازه‌بان جدیدی شود. 

1909914

در روزهای گذشته نام بازیکنان بسیاری در کنارم نام بایرن به گوش رسیده اما به نظر می‌رسد که اورتگا جدی‌‎ترین گزینه مدنظر مدیران این باشگاه و همچنین توخل باشد.

اسکای اسپورت آلمان خبر داده که این مربی شخصا با اورتگا تماس گرفته و از او خواسته که به پیشنهاد این باشگاه فکر کند. او همچنین در این تماس تاکید کرده که علاقه بسیاری به سبک بازی این بازیکن دارد و حضور در بایرن به سودش خواهد بود. 

این در حالی است که اورتگا ترجیح می‌دهد اگر قرار است از منچسترسیتی جدا شود، راهی باشگاهی شود که بتواند فرصت بازی بیشتری به عنوان دروازه‌بان شماره یک در آن داشته باشد و به همین دلیل برای پیوستن به بایرن مردد است و احتمال این که پیشنهاد این باشگاه را رد کند زیاد خواهد بود.

دیدگاه‌ها