کد خبر : 1957984 | 25 مرداد 1402 ساعت 15:46 | 21.1K بازدید | 33 دیدگاه

رضایت دورتموند‌ی‌ها از رفتن بلینگام: جود نامحبوب!

بازیکنان دورتموند از جدایی جود بلینگام، هافبک سابق انگلیسی این تیم خوشحال‌اند.

رضایت دورتموند‌ی‌ها از رفتن بلینگام: جود نامحبوب!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام در ماه ژوئن با 132 میلیون یورو از دورتموند جدا شد و به رئال‌مادرید پیوست. اما ظاهرا هم‌تیمی‌های این بازیکن از جدایی او از دورتموند خوشحال هستند. رفتارهایی مانند نیاز بلینگام به مرکز توجهات بودن، بداخلاقی و رفتار نامناسب با هم‌تیمی‌های خود باعث شده تا همگی از جدایی این بازیکن انگلیسی خوشحال باشند.

این بازیکن،  برخلاف نظر هم‌تیمی‌هایش، بسیار بین طرفداران دورتموند محبوب بود و با انتقال 132 میلیون یورویی، به گران‌ترین بازیکن بریتانیایی تاریخ تبدیل شد.

یکی از مشکلات اصلی این بازیکن این بود که هم‌تیمی‌هایش حس می‌کردند او همواره می‌خواهد مرکز توجهات باشد. اعضای تیم بر این باورند که در فصل 22-2021، این بازیکن حس کرد که زیر سایه ارلینگ هالند قرار گرفته است. همچنین این بازیکن در انتهای بازی به جای همراهی با بقیه بازیکنان، به تنهایی به سمت هواداران می‌رفت تا به تشویق آن‌ها پاسخ دهد.

1910536

این بازیکن به سرعت در دورتموند رشد کرد و توانست بازوبند کاپیتانی تیمش را بدست آورد اما دیگر بازیکنان معتقدند، که او توانایی رهبری بسیار کمی از خودش نشان داد و اخلاق بد او محیط رختکن را بهم می‌ریخت.

رفتار این بازیکن چندان با بقیه بازیکنان مناسب نبود، به طور مثال در بازی مقابل رنجرز بعد از پاس اشتباه نیکو شولتز، این بازیکن با کلمات بسیار رکیک از بازی بد هم‌تیمی خودش انتقاد کرد. گفته شده است که این اتفاق منحصر به مدافع آلمانی نبوده و بلینگام بارها این کار را تکرار کرده است.

حال این بازیکن جوان، آلمان را به مقصد اسپانیا ترک کرده است اما بازیکنان دورتموند چندان دلتنگ کاپیتان سابق خود نیستند و از جایگزینی او با مارسل سابیتزر خوشحال‌اند. ستاره اتریشی از زمان ورودش تاثیر مثبتی روی تیم گذاشته است و روحیه مثبتی را به رختکن اضافه کرده است.

دیدگاه‌ها