کد خبر : 1957985 | 25 مرداد 1402 ساعت 15:56 | 45.4K بازدید | 28 دیدگاه

دکو، مدیر ورزشی جدید بارسا

مغز متفکر بارسلونا رفتنی شد!

متئو آلمانی دیگر مدیر ورزشی بارسلونا نیست و دکو از این پس رسما جانشین او خواهد شد.

مغز متفکر بارسلونا رفتنی شد!

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی باشگاه بارسلونا، دکو، ستاره پرتغالی سابق باشگاه، مدیر ورزشی جدید بارسا خواهد بود و تمام تصمیمات ورزشی در حوزه نقل و انتقالات بر عهده او خواهد بود. 

به این ترتیب متئو آلمانی دیگر در تیم مدیریت ورزشی بارسا نخواهد بود و با اتمام نقل و انتقالات، می‌تواند در مورد رفتن یا ادامه کار در حوزه دیگر باشگاه تصمیم گیری کند. طبق ادعای رومانو، او تصمیم به ترک بارسا در دو هفته پیش رو گرفته است.

1902020

آلمانی در حالی بارسا را ترک خواهد کرد که چند ماه پیش قید پیشنهاد بهتر استون ویلا را زد و در بارسا ماند. او حتی با باشگاه انگلیسی به توافق نیز رسیده بود ولی خوان لاپورتا او را متقاعد برای ادامه همکاری کرد.

1910540

آلمانی ماند و نتوانست نقل و انتقالات موفقی برای بارسا رقم بزند. بارسا به دلیل مشکلات مالی در جذب اکثر مهره‌های مورد نظر ژاوی ناکام ماند تا آلمانی قربانی بزرگ لقب بگیرد. بارسا تاکنون ایلکای گوندوگان، اوریول رومئو و اینیگو مارتینز را خریده و ویتور روکه نیز از زمستان به بارسا اضافه می‌شود. در عوض لیونل مسی، نیمار، روبن نوس، برناردو سیلوا و مارسلو بروزوویچ با رد پیشنهاد بارسا راهی تیمی دیگر شدند. جدایی عثمان دمبله و ناکامی آلمانی در تمدید با او گویا تیر خلاص بود.

1910537

اکنون باید دید دکو به عنوان جانشین، چه عملکردی خواهد داشت. او که از چندی پیش در تیم مدیریت ورزشی حضور دارد، مقطعی با ژاوی اختلاف نظر داشت ولی به نظر مشکلاتشان برطرف شده است.

دیدگاه‌ها