کد خبر : 1957988 | 25 مرداد 1402 ساعت 16:28 | 36.6K بازدید | 17 دیدگاه

اخباری در سکوت به دنبال اثبات توانایی

شروع رویایی گلری که دوست نداشت تیمش را ترک کند!

محمدرضا اخباری در ترکیب گل گهر سیرجان تا اینجای کار عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است.

شروع رویایی گلری که دوست نداشت تیمش را ترک کند!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کاپیتان تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی یکی از اتفاقات باورنکردنی محسوب می شد؛ کمتر کسی تصور می کرد مدیران تراکتور قید محمدرضا اخباری را برای لیگ بیست و سوم بزنند اما وقتی روند مذاکرات دوطرف طولانی شد، مسیر آنها از یکدیگر فاصله گرفت.

اخباری اگرچه دوست نداشت از تراکتور بعد از چند سال حضور و با وجود محبوبیتی که نزد هواداران این تیم داشت، جدا شود اما به هر حال در ادامه مسیر فوتبال حرفه‌ای به گل گهر رفت و کارش را جلو برد. این گلر باتجربه مدت‌ها است هیچ صحبتی درباره تراکتور و جدایی اش نداشته و سعی می کند در سکوت و آرامش کامل کار خود را انجام بدهد.

1910546

اخباری حالا در گل‌گهر عملکرد خوبی داشته و در دو بازی گذشته با شرایط مناسب درون چارچوب نماینده سیرجان ایستاده است. در جریان برد مقابل فولاد و تساوی در برابر پیکان اخباری دروازه اش را بسته نگه داشت تا یک شروع رویایی در لیگ برتر برای او ثبت شود.

بی شک گلر باتجربه فوتبال ایران انگیزه زیادی دارد تا بتواند به روند خوب خود ادامه بدهد و بار دیگر توانایی‌های فنی خود را اثبات کند. اخباری که یکی از گزینه‌های حضور در اردوی تیم ملی نیز محسوب می شود، با ادامه شرایط کنونی نیم نگاهی به جام ملت‌های آسیا نیز دارد و خودش را برای آینده ای بهتر آماده می کند.

دیدگاه‌ها