کد خبر : 1957994 | 26 مرداد 1402 ساعت 02:31 | 49.2K بازدید | 17 دیدگاه

تغییر گلر در هفته دوم

تکرار تاریخ: حرکت کاپلویی کارلو آنچلوتی

شنبه احتمالا در بازی برابر آلمریا شاهد اتفاقی خواهیم بود که پیش از این تنها دو بار در تاریخ رئال رخ داده است.

تکرار تاریخ: حرکت کاپلویی کارلو آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، تغییر دروازه‌بان‌ها به محض شروع لالیگا یک امر رایج نیست. آنچلوتی ولی می‌تواند این کار را انجام دهد. در واقع اگر کپا اولین بازی خود برای رئال را شنبه در آلمریا انجام دهد، شاهد اتفاقی خواهیم بود که پیش از این تنها دو بار در تاریخ باشگاه رخ داده است. در هفته اول آندری لونین بود که درون دروازه رئال قرار گرفت.

1910035

اولین بار که این اتفاق (تغییر گلر اصلی در هفته دوم) در تاریخ رئال مادرید افتاد، در دومین دوره لالیگا بود. در هفته اول گلر رئال رافائل ویدا بود که در سن مامس برابر بیلبائو قرار گرفت اما مصدومیت باعث شد در هفته دوم، خوزه رامون نبات جایگزین او شود.

1910558

در دوره مدرن، این فابیو کاپلو بود که تنها پس از یک بازی لیگ، دروازه‌بان رئال را تغییر داد. رئال پاکو بویو و سانتی کانیزارس را در فصل 97-1996 در اختیار داشت ولی کاپلو یک دروازه‌بان دیگر می‌خواست؛ دروازه‌بانی بزرگ و در سطح جهانی. تا اینکه در 2 سپتامبر، در ازای 386 میلیون پسوتا به کلن (2.3 میلیون یورو)، بودو ایلگنر دروازه‌بان رئال مادرید شد.
کانیزارس در تساوی 2-2 در ریازور برابر لاکرونیا درون دروازه رئال قرار گرفت ولی در هفته دوم برابر هرکولس که رئال 3-0 برنده شد، جای خودش را به ایلگنر داد. رئال با ایلگنر آن سال قهرمان لالیگا شد و سال بعد هفتمین قهرمانی اش در چمپیونزلیگ را نیز جشن گرفت.

دیدگاه‌ها