کد خبر : 1958008 | 25 مرداد 1402 ساعت 17:43 | 49.9K بازدید | 46 دیدگاه

عصبانیت از ستاره فرانسوی: در میلان، رئالی نمی‌خواهیم!

تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، در سالگرد قهرمانی‌اش در سوپرجام اسپانیا با رئال مادرید، در توییتر برای رئال آرزوی موفقیت کرد و این پست او جنجالی شد.

عصبانیت از ستاره فرانسوی: در میلان، رئالی نمی‌خواهیم!

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید شش سال پیش در چنین روزی موفق شد برای دهمین بار فاتح سوپرجام اسپانیا شود. در فینال سوپرجام 2017 رئال در فینال با رقیب ازلی‌اش بارسلونا مواجه بود و موفق شد با اقتدار و در مجموع با نتیجه 5-1 بلوگرانا را شکست داده و جام را بالی سر ببرد.

رئالی‌ها در بازی رفت در نوکمپ بارسا را 3-1 شکست داده و سه روز بعد در برنابئو با پیروزی 2-0 موفق شدند برای دهمین بار به قهرمانی در سوپرجام برسند. تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان، آن روزها با پیراهن سفید رئال بازی می‌کرد.

1910583

امروز شانزدهم آگوست در سالروز قهرمانی هرناندز با رئال مادرید، این دفاع چپ فرانسوی توییتی منتشر کرد که در ایتالیا خبرساز شده است.

هرناندز درحالی‌که عکسی از خودش با پیراهن رئال درحالیکه سوپرجام اسپانیا را به دست دارد منتشر کرد برای رئال مادرید در فصل جاری آرزوی موفقیت کرد. شاید اگر هرناندز تنها به ذکر خاطره قهرمانی‌اش اکتفا می‌کرد هواداران میلان چندان از او ناراحت نمی‌شدند اما اینکه بازیکن میلان که ممکن است این فصل در اروپا با رئال مواجه شود برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کند برای برخی از هواداران روسونری ناراحت‌کننده است.

1910585

دفاع چپ فرانسوی میلان در این پست توییتری نوشت:" شش سال پیش ... خاطرات خوبی است. در این فصل آرزوی موفقیت می‌کنم".

1910584

هرناندز که محصول آکادمی اتلتیکو مادرید است در سال 2017 به رئال پیوست و تا 2019 بازیکن این تیم بود. او البته فصل 19-2018 را به صورت قرضی در رئال سوسیداد بازی کرد و در پایان فصل به میلان پیوست.

دیدگاه‌ها