کد خبر : 1958011 | 25 مرداد 1402 ساعت 17:59 | 33.3K بازدید | 33 دیدگاه

درخواست الهلالی‌ها: مراسم نیمار باشکوه‌تر از رونالدو باشد!

مراسم معرفی نیمار به هواداران الهلال در هفته دوم لیگ عربستان برگزار می‌شود اما ستاره برزیلی اولین بازی‌اش را یک هفته بعد در هفته سوم لیگ روشن انجام خواهد داد.

درخواست الهلالی‌ها: مراسم نیمار باشکوه‌تر از رونالدو باشد!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران الهلال روز شنبه آینده راهی ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض می‌شوند تا در هفته دوم لیگ روشن عربستان شاهد دیدار تیم‌شان مقابل الفیحا باشند.

اما این مسابقه برای الهلالی‌ها تنها یک بازی عادی در لیگ نیست و اهمیتی بسیار ویژه دارد. طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار بود این مسابقه در ورزشگاه ملز در شهر ریاض برگزار شود اما به درخواست الهلال، کمیته برگزاری لیگ روشن با تغییر ورزشگاه به استادیوم ملک فهد موافقت کرد. الهلال می‌خواهد در حاشیه این مسابقه از خرید بزرگش نیمار رونمایی کند و نیاز به ورزشگاه پرظرفیت‌تری دارد.

1910589

خرید نیمار توسط الهلال بمب بزرگ نقل و انتقالات تابستانی فوتبال بود. این اتفاق به خصوص برای هواداران الهلال لذت‌بخش بود چرا که آن‌ها از زمان پیوستن کریستیانو رونالدو به رقیب همشهری‌شان النصر احساس می‌کردند از حریف عقب افتاده‌اند و می‌گفتند تا زمانی که ستاره‌ای بزرگ در حد کریستیانو به تیم‌شان ملحق نشود ناراحت خواهند بود.

الهلال ابتدا برای پاسخ دادن به این درخواست هواداران سعی کرد رقیب بزرگ رونالدو یعنی لیونل مسی را به عربستان منتقل کند اما در این راه موفق نبود و مسی راهی آمریکا و اینترمیامی شد. الهلال بعد از مسی برای جذب یک ستاره نامدار بار دیگر سراغ پی‌اس‌جی رفت و این بار موفق شد نیمار را به تیمش اضافه کند.

1910590

بر اساس گزارش‌ها در عربستان نیمار که دیشب قراردادش با الهلال را امضا کرد روز شنبه در هفته دوم لیگ روشن به میدان نمی‌رود و تنها در مراسم معرفی‌اش در ورزشگاه ملک فهد شرکت خواهد کرد. اما ستاره برزیلی از هفته سوم و دیدار الهلال مقابل الراعد برای اولین بار با پیراهن آبی این تیم به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها