کد خبر : 1958016 | 25 مرداد 1402 ساعت 18:05 | 28.4K بازدید | 15 دیدگاه

رسمی: خرید گران قیمت آرسنال ماه‌ها دور از میادین

آرسنال تایید کرد که یورین تیمبر، مدافع هلندی این تیم نیاز به عمل جراحی دارد.

رسمی: خرید گران قیمت آرسنال ماه‌ها دور از میادین

به گزارش "ورزش سه"، خرید جدید آرسنال در اولین بازی خود در لیگ برتر مصدوم شد و اکنون ملی پوش هلندی برای چند ماه از میادین دور است.

آرسنال تایید کرده است که یورین تیمبر، مدافع این تیم پس از آسیب دیدگی رباط صلیبی نیاز به عمل جراحی دارد.

این باشگاه در بیانیه‌ای این خبر را تایید کرد. در متن این بیانیه آمده است: "پس از ارزیابی‌های دقیق با متخصصان مشاور از روز شنبه، می‌توانیم تأیید کنیم که یورین تیمبر از ناحیه رباط صلیبی زانوی راست خود آسیب دیده است.
یورین در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و برای مدتی دور از میادین خواهد بود.

تیم متخصصان آرسنال و همه باشگاه با پشتیبانی ما بر روی توانبخشی یورین متمرکز خواهند بود تا اطمینان حاصل شود که او به خوبی بهبود می‌یابد و در اسرع وقت به بازی بازمی‌گردد."

1910596

توپچی‌ها زمان دقیق بازگشت این مدافع 22 ساله به میادین را اعلام نکردند. اما با توجه به شرایط، بازگشت این هلندی به ترکیب ماه‌ها طول خواهد کشید.

یورین تیمبر در تابستان امسال بعد از چند هفته مذاکره بین سران آرسنال و آژاکس، با مبلغ 45 میلیون یورو از آمستردام به لندن آمد تا پیراهن توپچی‌های لندن را به تن کند.

این بازیکن در پیش فصل عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در اولین بازی رسمی خود برای آرسنال در لیگ برتر انگلیس، مقابل ناتینگام فارست به میدان رفت اما در دقیقه 50 این بازی دچار مصدومیت شدید شد و زمین بازی را ترک کرد.

دیدگاه‌ها