کد خبر : 1958043 | 25 مرداد 1402 ساعت 19:42 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

سلیمی: قهرمانی جهان، جنگ واقعی است

نایب‌رییس فدراسیون وزنه‌برداری در بازدید سرپرست وزارت ورزش از اردوی ملی‌پوشان توضیحاتی را در مورد شرایط وزنه‌برداران ارائه داد.

سلیمی: قهرمانی جهان، جنگ واقعی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ عربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌شود.

کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، و مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک، با حضور در آکادمی‌ ملی‌ المپیک از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بازدید کردند.

حسین رضازاده، عضو هیات‌رییسه فدراسیون وزنه‌برداری، نیز در سالن حاضر بود. محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش، و محسن بیرانوند، رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، نیز در این بازدید حاضر بودند.

سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری، به علت شرکت در مجامع استانی در تهران حضور نداشت و در این بازدید غایب بود.

بهداد سلیمی، نایب‌رییس فدراسیون وزنه‌برداری، در این بازدید بیان کرد: خیلی خوشحالم شما (وزنه‌برداران) را آماده می‌کنم و بدن‌ها برای مسابقه آماده است. گزارش مختصری از روند اردوها می‌دهم. از هفتم فروردین اردوی تیم ملی را با کادر فنی جدید استارت زدیم. در این راه مسابقه سنگین قهرمانی آسیا را داشتیم و عناوین انفرادی خوبی گرفتیم و قدم بلندی را برای کسب سهمیه المپیک داشتیم. حدودا ۲۰ روز دیگر به قهرمانی جهان می‌رویم و سخت‌ترین رقابت برای وزنه‌برداری است و سطح کیفی بسیار بالایی دارد و به معنای واقعی جنگ است. جنگنجوهای ما هم برای آن آماده می‌شوند تا انشاءالله با دست پر برگردند.

او ادامه داد: با این کادر جوان که داریم امیدوارم در هر دو رویداد نتایج خوبی بگیریم.

نواب نصیرشلال، سرمربی تیم ملی، گفت: فاصله کمی بین مسابقات بود و سعی کردیم شرایطی داشته باشیم تا بچه‌ها به آمادگی کامل برسند. قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی هر دو از اهمیت بالایی برخوردارند. فاصله قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی خیلی کم است. از لحاظ فنی تا الان طبق برنامه پیش رفتیم و امیدوارم به‌خوبی پیش برویم و نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها