کد خبر : 1958045 | 25 مرداد 1402 ساعت 19:31 | 20.8K بازدید | 38 دیدگاه

یونایتد ناتوان در تصمیم‌گیری: پرونده سختی است!

بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال بازگشت میسون گرین‌وود به منچستریونایتد، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای گفت درباره آینده او هنوز تصمیم نگرفته است.

یونایتد ناتوان در تصمیم‌گیری: پرونده سختی است!

به گزارش "ورزش سه"،  میسون گرین‌وود از ژانویه گذشته به دلیل اتهاماتی که درباره ضرب و جرح و تجاوز به او وارد شده بود از طرف باشگاهش منچستریونایتد تعلیق شد.

او سپس به این اتهام‌ها دادگاهی شد اما در نهایت توسط دادگاه از همه موارد اتهامی تبرئه شد. با این وجود منچستریونایتد اعلام کرد درون باشگاه تحقیقات مجزایی درباره این ستاره جوان انگلیسی انجام خواهد داد و بر اساس نتیجه این تحقیقات درباره آینده او تصمیم می‌گیرد.

در روزهای گذشته گزارش‌هایی در انگلیس منتشر شد که مدعی بود گرین‌وود به زودی به یونایتد برخواهد گشت و در اختیار اریک تن‌هاخ قرار خواهد گرفت.

1910628

باشگاه منچستریونایتد با صدور بیانیه‌ای این ادعاها را تکذیب کرد و گفت درباره آینده او هنوز به تصمیم نهایی نرسیده است.

در بیانیه باشگاه آمده است: "بر خلاف گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای ما هنوز درباره آینده میسون گرین‌وود به تصمیم نرسیده‌ایم. در حال حاضر روند بررسی در باشگاه در این پرونده با دقت در حال پی‌گیری است. به محض اینکه باشگاه به تصمیم نهایی رسید آن را با افکار عمومی در میان خواهد گذاشت. این پرونده برای باشگاه شرایط دشوار ایجاد کرده چرا که در افکار عمومی به موضوعی جنجالی تبدیل شده است. ما در حال عبور از آخرین مراحل تحقیقات هستیم و از همه می‌خواهیم صبور باشند و از دامن زدن به جنجال خودداری کنند".

دیدگاه‌ها