کد خبر : 1958058 | 25 مرداد 1402 ساعت 22:14 | 9.2K بازدید | 18 دیدگاه

تساوی در رفسنجان؛

جدال رحمتی-الهامی بدون برنده

تقابل مس رفسنجان و نساجی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

جدال رحمتی-الهامی بدون برنده

به گزارش "ورزش سه" مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای مس میزبان نساجی مازندران بود و این دیدار با نتیجه به نظر عادلانه تساوی به پایان رسید. نیمه اول این دیدار با برتری نسبی نساجی همراه بود و با استفاده از اشتباهات مدافعان مس، شمالی‌ها موفق شدند با گلزنی محمدرضا آزادی نیمه اول را برنده به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم بازیکنان مس بازی را طوفانی شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی روی یک ضربه برگشتی، حسن جعفری موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه بازیکنان مس سوار بر بازی شدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند و این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

ویدئو: 308032

کرنومترهفته دوم لیگ برتر | ورزشگاه شهدای مس ، چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰

سوتداور: میثم حیدری، کمک‌ اول: حمید نادری، کمک‌ دوم: بهمن عبدالهی، داور چهارم: وحید زمانی، ناظر: سعید علی نژادیان

کارت زردکارت زرد: مس رفسنجان نیما انتظاری(20) نساجی محمدرضا آزادی(53) مهرداد عبدی(90)

1910695

شرح گل:
مس رفسنجان ۰ - نساجی مازندران ۱
نساجی دقیقه ۳۸:  پرتاب بلند سعید بیگی از جناح چپ نزدیکی‌های محوطه شش قدم مس رفسنجان فرود آمد و روی اشتباه بازیکنان این تیم و اثرگذاری فرشید اسماعیلی توپ مقابل آزادی قرار گرفت و او کار سختی برای باز کردن دروازه مس نداشت.

ویدئو: 308009

مس رفسنجان ۱ - نساجی مازندران ۱
مس رفسنجاندقیقه ۴۹: روی ارسال کرنر توپ با ضربه سر عباسی از دروازه نساجی دور شد اما روی خط محوطه نساجی به جعفری رسید و او با ضربه پای راست خود از روی خط محوطه مظاهری را تسلیم و بازی را به تساوی کشاند

ویدئو: 308018

مس رفسنجانترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، مجید نصیریخروج از زمینجلال الدین علی محمدیورود به زمین(80)، رامتین سلیمان‌زاده، علی عدنانخروج از زمینمهدی ترکمانورود به زمین(46)، حسن جعفریخروج از زمینمحمدحسین کریم زادهورود به زمین(85)، میثم تیموری، فرشید باقری، نیما انتظاریخروج از زمینحسین مهربانورود به زمین(80)، محسن آذرباد، محمد خدابنده لو و محمد مهدی محبی
سرمربی: ساکت الهامی

1910666

نساجی ترکیب نساجی مازندران:
رشید مظاهری، وحید محمدزادهخروج از زمینامیرمهدی جان ملکی(82) ، سعید بیگی، مهراد عبدی، محمدرضا آزادی، فرزاد زامهرانخروج از زمینسیداحمد موسویورود به زمین(72)، قائدرحمتی، امیر محمد هوشمند، احسان حسینی، محمدرضا عباسیخروج از زمینامیرحسین مهجوریورود به زمین(82)، علا عباسخروج از زمینفرشید اسماعیلیورود به زمین(60)

سرمربی:مهدی رحمتی


دقایق حساس:

بولت مس رفسنجاندقیقه ۳: در دو صحنه پیاپی و مقابل داور بازیکنان رفسنجان درون محوطه نساجی به زمین افتادند اما داور دستور به ادامه بازی داد.
بولت فولاددقیقه 4: اولین موقعیت جدی روی اشتباه مدافعان و تیزهوشی علی عباس به دست آمد. توپ ارسالی به پشت سر مدافعان مس درون محوطه به عباس رسید او با لک تک به تک شد. حامد لک با خروج به موقع فضا را برای او تنگ کرد و ضربه عباس از کنار دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.
بولت فولاددقیقه 6:حامد لک این بار با یک واکنش خوب محمدرضا آزادی را ناکام گذاشت. کار ترکیبی بازیکنان نساجی از جناح راست با پاس فرزاد زامهران به محمدرضا آزادی در گوشه محوطه رسید و او با ضربه پرقدرت پای راست دروازه لک را هدف قرار داد اما حامد با واکنشی شیرجه بلند توپ را به کرنر فرستاد
بولت مس رفسنجاندقیقه ۲۲:روی دفع توپ ناقص مدافعان نساجی، توپ با بازیکن مس برخورد و به سمت دروازه نساجی رفت که مظاهری مجبور به خروج شد و برخورد او با مهاجم مس باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود. مظاهری در ادامه به کمک داور به شدت اعتراض کرد.
بولت مس رفسنجاندقیقه ۲۸: پرتاب اوت هوشمندانه تیموری، آذرباد را در فضای پشت مدافعان و درون محوطه نساجی صاحب توپ کرد و او با یک ضربه پرقدرت از زاویه بسته، دروازه نساجی را هدف گرفت اما مظاهری با یک شیرجه به موقع توپ را به کرنر فرستاد.
بولت فولاددقیقه ۳۴:  فرار زامهران از جناح راست با ارسال زیبای این بازیکن به تیر دورتر همراه بود اما ضربه سر علا عباس با فوق واکنش لک راه به دروازه نبرد.
بولت مس رفسنجاندقیقه ۴۶: بعد از سوت آغاز نیمه دوم بازیکنان مس با پرس صاحب توپ شدند و آذرباد پا به توپ به سمت دروازه نساجی حرکت کرد. او با یک ضربه قدرتمند پای راست دروازه نساجی را نشانه رفت ولی مظاهری در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت.
بولت مس رفسنجاندقیقه ۶۹: کار ترکیبی بازیکنان مس از جناح راست محسن آذرباد را نزدیکی‌های محوطه پنج و نیم متر صاحب توپ کرد. محسن با یک چرخش ضربه‌اش را به سمت دروازه نساجی شلیک کرد اما مظاهری با خروج به موقع مانع از گلزنی مس شد و تن به کرنر داد.

بولت مس رفسنجاندقیقه ۷۰: روی ارسال کرنر، توپ به محمد خدابنده‌لو رسید و او هم به سمت دروازه نساجی شوت زد اما توپ او در مسیر به بازیکن نساجی برخورد و برگشت داده شد. بازیکنان و هواداران مس به شدت اعتقاد به خطای هند و پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

بولت مس رفسنجاندقیقه ۷۷: روی یک پاس بلند از نیمه‌های زمین، محبی از تله آفساید نساجی فرار کرد و به سمت دروازه نساجی رفت اما ضربه او در موقعیت تک به تک به شکل بسیار بدی زده شد تا تبدیل به یک پرتاب شود.


بهترین بازیکن:

مس رفسنجان محسن آذرباد کاپیتان تیم مس از ابتدای بازی با فرارها و شوت‌های خود بارها خط دفاعی و بازیکنان نساجی را آزار داد تا خطرناک‌ترین بازیکن زمین لقب بگیرد

1910746

شرح نیمه اول : در یک نیمه جذاب شاگردان الهامی و رحمتی تقریبا به خوبی یکدیگر را کنترل کرده و از پس هم برآمدند اما کفه ترازو کمی به نفع نساجی سنگین بود. در همان دقایق ابتدایی اشتباه مدافعان مس می‌رفت کار دست آنها بدهد اما توپ با خوش شانسی آنها به بیرون رفت. در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی را داشتند اما دروازه‌بانان دو تیم و به ویژه حامد لک، مهاجمان را ناکام گذاشتند تا اینکه روی اشتباه مدافعان مس و در دقیقه ۳۷ محمدرضا آزادی موفق به باز کردن دروازه مس شد. در دقایق پایانی این این نیمه هم آذرباد روی یک ضد حمله سریع در موقعیت مناسبی به محوطه نساجی رسید اما پیش از زدن ضربه آخر، هوشمند با تکل به موقع توپ را به بیرون فرستاد تا این نیمه در نهایت با همان تک گل آزادی یک بر صفر به سود نساجی به پایان برسد

1910668

اتفاق ویژه:

الهامی و رحمتی از همین ابتدای لیگ، شانه به شانه هم حرکت می‌کنند. نساجی و مس هر دو دیدار ابتدایی خود را با تساوی به پایان رساندند و از دو دیدار ۲ امتیاز را ذخیره کردند

در حاشیه:

بولت پرسپولیسبازی با چند دقیقه تاخیر آغاز شد و در لحظه آغاز از عوامل پخش به نظر همچنان در حال آماده‌سازی بودند و صدای آزمایش یک، دو سه گفتن در حال آزمایش میکروفون‌ها بودند.
بولت پرسپولیسمهدی رحمتی به دلیل اخراج در دیدار هفته قبل جای خود را به وحید فاضلی روی نیمکت نساجی داده است
بولت پرسپولیسحامد لک و رشید مظاهری برخلاف قوانین هر دو با لباس سفید رنگ درون قفس توری قرار گرفتند.

ویدئو: 308006

بولت مس رفسنجانساکت الهامی این بازی هم ترک عادت نکرد و مقابل نساجی از روی نیمکت بلند نشد. مصطفی صداقت از کنار خط مس را هدایت می‌کند.

1910694

بولت پرسپولیسساکت الهامی بالاخره زیر فشار بازی از نیمکت بلند شد و به کنار خط رفت

دیدگاه‌ها