کد خبر : 1958069 | 25 مرداد 1402 ساعت 20:48 | 17.8K بازدید | 45 دیدگاه

مدیر جدید بارسا: بازیکنان ما معرکه‌اند!

دکو که ساعتی پیش به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسلونا معرفی شد در اولین مصاحبه‌اش گفت بارسا تیمی بی‌نظیر و بازیکنانی درجه‌یک دارد.

مدیر جدید بارسا: بازیکنان ما معرکه‌اند!

به گزارش "ورزش سه"،  بارسلونا امروز بعد از ظهر اعلام کرد دکو، ستاره سابق بلوگرانا، به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه منصوب شده است.

البته دکو مسئولیتش را رسما از تاریخ 2 سپتامبر آغاز می‌کند و ماتئو آلمانی، مدیر ورزشی فعلی، تا پایان نقل و انتقالات تابستانی در روز یک سپتامبر در این پست حضور خواهد داشت.

دکو در اولین مصاحبه‌اش به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا به سایت باشگاه گفت در طول تابستان امسال برنامه‌هایش را برای مدیریت ورزشی باشگاه آماده کرده و با برنامه‌های کامل‌شده وارد دفتر مدیریت خواهد شد.

1910660

ستاره سابق بارسا در ادامه گفت بارسا در حال حاضر بازیکنانی بی‌نظیر دارد که در سال‌های آینده می‌توانند موفقیت‌های زیادی به دست بیاورند. دکو به سایت باشگاه گفت:" ما تیمی معرکه داریم. تیمی با بازیکنان جوان درجه‌ یک که آینده روشنی دارند. این تیم در زمان حال هم عالی است. ما سال گذشته قهرمان لالیگا شدیم و باید با پشتکار در همین مسیر به جلو حرکت کنیم".

مدیر 45ساله بارسلونا در ادامه از بازگشت به باشگاهی که همیشه به آن علاقه‌مند بوده ابراز خوشحالی کرد و گفت:" بازگشت به این باشگاه برایم اتفاق زیبایی است. من از کودکی رویای بازی در اینجا را در سر داشتم و به عنوان فوتبالیست به این رویا رسیدم. من بخشی از تاریخ این باشگاه هستم و حالا با قبول مسئولیت یک پست مهم به بارسلونا برمی‌گردم".

دیدگاه‌ها