کد خبر : 1958098 | 25 مرداد 1402 ساعت 22:16 | 89.7K بازدید | 138 دیدگاه

نمی‌دانم که چطور از بازیکنانم تشکر کنم

گل‌محمدی: حقمان است مهاجم میلیون دلاری بگیریم

یحیی گل‌محمدی می‌گوید نمی‌داند با چه زبانی از بازیکنانش تشکر کند چراکه علی‌رغم مشکلات که توجهی به آنها نمی‌شود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

گل‌محمدی: حقمان است مهاجم میلیون دلاری بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از کسب پیروزی بزرگ هفته دوم مقابل تراکتور در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: خوشحالم از اینکه در جمع شما هستم. بازی خیلی جذابی بود البته برای ما. نتیحه خیلی خوبی گرفتیم با توجه به سختی کار و جو فوق العاده‌ای که هواداران تراکتور برای تیم‌شان ساخته بودند. از هواداران اندک‌مان هم که تشویق کردند و انرژی خوب دادند تشکر می‌کنم. امروز شاهد فرهنگ خوب هواداری در استادیوم بودیم و از تک تک هواداران تشکر و قدردانی می‌کنم.

ویدئو: 308026

او در خصوص بازی بیان کرد: در مجموع بازی زیبایی بود و توانستیم به گل برسیم. پانزده دقیقه در نیمه اول بازی را به حریف دادیم و مسلط به بازی بودند ولی در دقایق دیگر توانستیم در ایستگاهی‌ها و ضدحمله موقعیت گل بسازیم. علی‌رغم اینکه سختی زیادی داشت، بچه‌های‌مان بازی خوبی را انجام دادند. به غیرت و شرف همه‌شان درود می‌فرستم. علی‌رغم مشکلات زیادی که دارند و متاسفانه توجهی هم به این مشکلات نمی‌شود، توانستند که سه امتیاز با ارزش را بگیرند.

ویدئو: 308029

یحیی گل‌محمدی در ستایش بازیکنانش اضافه کرد: فقط می‌توانم از بازیکنانم تعریف کنم چون بازی سختی بود و تراکتور تیمی جوان و خطرناک در فاز حمله هستند و بازیکنان فنی خوبی دارند اما بازیکنانم امروز اراده برد داشتند و توانستند بازی خوبی انجام دهند. نمی‌دانم با چه زبانی ازشان تشکر کنم. فقط می‌توانم درود بفرستم به غیرت‌شان و امیدوارم این نتایج را علی‌رغم سختی‌ها و مشکلاتی که وجود دارد ادامه بدهیم. امیدواریم با حمایت بیشتر هواداران و دلگرمی‌شان راهمان را ادامه بدهیم.

ویدئو: 308030

او در خصوص آنالیز خوب از تراکتور بیان کرد: آنالیز یک بخش مهمی از فوتبال است و جا دارد از آنالیزورهای‌مان تشکر کنم. نتایج یک کار جمعی است و همه در این برد دخیل هستند. توانستیم شناخت خوبی از حریف داشته باشیم. با وجود اینکه یک بازی بیشتر انجام نداده بود اما بیشتر آنالیزمان روی بحث‌های فردی بود. تراکتور یک تیم پرمهره است و با تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام دادند، نشان دادند پتانسیل اینکه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشند را دارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در فصل گذشته هم تیم خمس را برده بود و تفاوت‌های تراکتور در فصل پیش و امسال را در چه چیز می‌بیند، توضیح داد: من فکر می‌کنم آقای خمس تاثیر خوبی در این تیم به وجود آورده و امسال هم بازیکنان خوبی جذب کرده است. فکر می‌کنم هم تیم امسال‌شان و هم پارسال‌شان خطرناک بودند. نمی‌توانم مقایسه کنم چون تغییرات زیادی داشتند. خط حمله زهرداری دارد و تیم‌هایی که به تراکتور فضا بدهد، می‌توانند موقعیت‌های خوبی بسازند‌. امروز بازیکنان‌شان می‌دانستند از بازی چه می‌خواهند و در فاز دفاعی عملکرد فوق العاده‌ای داشتند. به جز یکی دو مورد بقیه دقایق خیلی خوب کنترل کردند و توانستند دفاع تیمی خوبی داشته باشند و به حمله‌های ما واکنش‌های دفاعی خوبی داشته باشند و به حریف کمترین موقعیت را بدهند. واقعا بازی سختی بود.

ویدئو: 308033

یحیی در پاسخ به اینکه تیمش در دقایقی مالکیت توپ را در اختیار نداشت بیان کرد: تیم ما دوست ندارد توپ دست حریف باشد ولی وقتی گل جلویی ناخوداگاه تیم دفاعی‌تر می‌شود ولی در ضدحمله‌ها نشان دادیم که موقعیت‌های خوبی داریم و می‌توانستیم کار را تمام کنیم و به گل‌های دوم و سوم برسیم‌. خیلی مهم است که وقتی توپ را از دست می‌دهی، دفاع تیمی خوب داشته باشیم که امروز این اتفاق افتاد. جاهایی که می‌توانستیم از جلو پرس کردیم و پرس از جلو هم یک نوع دفاع کردن است و با این کار توپ را به سرعت از حریف گرفتیم.

ویدئو: 308036

یحیی در خصوص اینکه در حال حاضر بحث آمدن نیمار به عربستان سوژه شده و پرسپولیس باید با این تیم‌ها رقابت کند گفت: یک جورهایی تیم‌های عربستانی از فوتبال آسیا فاصله می‌گیرند و این احساس به ما دست می‌دهد که آنها برای آسیا نمی‌جنگند و شاید هدف‌های بزرگ‌تر داشته باشند. با این نوع نگاه شاید اغراق بیشتری داشته باشد اما هدف‌های خاص خودشان را دارند و غیر از تیم‌های عربستانی، تیم‌های قطری هم هزینه می‌کنند و شاید هزینه‌هایی که آنها می‌کنند زیر سایه خریدهای عربستانی‌ها قرار بگیرد. امسال یکسری محدودیت‌هایی به خاطر قوانین جدید و به خاطر مشکلات زیاد باشگاه ما وجود داشت که می‌خواستم یک اسمی برای این مشکلات پیدا کنم ولی نتوانستم! این وضعیت باشگاهی است که در هفت سال گذشته فقط ۶ سال قهرمانی لیگ را داشته و کاری به سوپرجام و حذفی ندارم؛ نه پاداشی از طرف فدراسیون داده شده و نه امکانات بهتر. این تیم یک‌جورهایی رها شده و توجهی به این تیم نمی‌شود.

1900559

سرمربی پرسپولیس در خشوص حریفان قدرتمند در آسیا ادامه داد: ما باید با حریفان تا بیخ دندان مسلح بازی کنیم. یکسری چیزها را نمی‌توانم بگویم چون نمی‌خواهم با آبروی باشگاه بازی کنم و شخصیت باشگاه را زیر سوال ببرم. ما هنوز هیچ دریافتی نداشتیم و از پارسال و دو سال قبل طلب داریم. بحثم مالی نیست. اگر می‌خواهیم رقابت کنیم همه باید کمک کنند‌. باید شرایطی را به وجود بیاورند که تیم‌مان قوی‌تر از پارسال شود. ما دو هفته دیگر زمین تمرین‌مان از بین می‌رود. این همه راجع به این مسائل صحبت کردیم. بازیکنان احتیاج به توجه بیشتری دارند و امکانات بیشتری می‌خواهیم.

او در مورد اینکه باشگاه‌های بزرگ ایران هم باید بازیکنان ستاره و گرانقیمت بخرند، گفت: من یکبار این را گفتم و شاید برداشت دیگری کردند؛ برای چه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور نباید دنبال بازیکنان چند میلیون دلاری باشند؟ باید اتفاقات خوب اینجوری بیافتد. وقتی اسم لیگ‌مان حرفه‌ای است باید امکاناتش خوب باشد. با بحث حق بخش و جذب بازیکنان تراز اول کیفیت بازی‌ها را بالا ببریم و مربی‌ها و بازیکنان خوب بیایند. دیدگاه فوتبال ما حرفه‌ای نیست و صرفا برگزاری بازی‌ها هدف اصلی برگزار کننده است.

ویدئو: 308037

یحیی در صحبت‌ پایانی خود گفت: ما منبع درامدزایی نداریم. این‌ها را من بارها گفته‌ام اما توجهی نمی‌شود و نگاه حرفه‌ای به سرمایه‌گذاری در فوتبال نداریم. کشورمان استعدادهای زیادی دارد‌. همه کشورهای آسیایی دوست دارند مثل ایران استعداد داشته باشند. امروز فکر کنم نزدیک صدهزار نفر امده بودند و این یک سرمایه بزرگ است که باید از آن برای استعدادیابی و رقابت در آسیا استفاده کنیم. آن نگاهی که باید حرفه‌ای باشد و به مسائل از دیدگاه کلان نگاه کنند متاسفانه وجود ندارد. امیدواریم آن نگاه باشد اما با این وضعیت بعید می‌دانم.

دیدگاه‌ها