کد خبر : 1958100 | 25 مرداد 1402 ساعت 22:26 | 22.1K بازدید | 15 دیدگاه

پای جنجالی و اتفاقات عجیب در فولاد آرنا

در دیدار فولاد و صنعت نفت اتفاق عجیبی رخ داد که باعث شد گل دوم آبادانی ها رد شده و بازی به جنجال کشیده شود.

پای جنجالی و اتفاقات عجیب در فولاد آرنا

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی صنعت نفت با گل زیبای طالب ریکانی در دربی خوزستان پیش افتاده بود، فولاد برای رسیدن به گل تساوی فشار خود را افزایش داد. این تیم از سمت راست در حال تدارک یک حمله بود.

ابتدا گادوین منشا توپ را به ساسان انصاری سپرد و او نیز به سینا شاه عباس پاس داد. بازیکن فولاد قصد داشت هم تیمی خود را صاحب توپ کند که پاس او در بین راه به پای بیژن حیدری، داور مسابقه برخورد کرد.

ویدئو: 308027

طبق قوانین داوری، حیدری باید در این صحنه بازی را متوقف می کرد ولی او دستور به ادامه بازی داد. روی همان توپ، رضا امانی نژاد از سمت چپ، حرکت خوبی را آغاز کرد. این بازیکن توانست مدافع مقابل را از پیش رو بردارد و با یک پاس عرضی به دهانه دروازه، فاخر تهامی را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز به راحتی دروازه خالی را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

پس از این گل، فولادی‌ها به شدت نسبت به تصمیم داوری معترض بودند. منصوریان که پیش از گل به سمت داور چهارم رفته بود و نسبت به عدم توقف بازی معترض بود، اعتقاد داشت که نباید این گل مورد پذیرش قرار می گرفت.

1910758

اعتراض شدید فولادی‌ها باعث شد تا بازی به جنجال کشیده شود. منصوریان حتی با برخی از هواداران صنعت نفت و اعضای نیمکت این تیم درگیر شد. بازیکنان دو تیم نیز با هم برخوردهایی داشتند که ساسان انصاری، شهاب گردان و علیرضا منصوریان کارت زرد دریافت کردند.

بیژن حیدری نیز پس از مشورت با داور چهارم یعنی ایمان کهیش و علی احمدی، کمک داور دوم، تصمیم گرفت پس از چند دقیقه، گل صنعت نفت را مردود اعلام کند. مرور تصاویر تلویزیونی نیز نشان می‌دهد توپ به پای داور مسابقه برخورد کرده است و حیدری باید بازی را در آن لحظه قطع می کرد.

1910761
1910760
1910759

دیدگاه‌ها