کد خبر : 1958101 | 25 مرداد 1402 ساعت 22:40 | 58.2K بازدید | 6 دیدگاه

چلسی برای جانشین کپا رکورد می‌زند

گران‌ترین انتقال تاریخ MLS در راه است!

از زمان مالیکت تاد بولی باشگاه چلسی بیش از یک میلیارد دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و همچنان نیز در بازار تابستانی فعال است.

گران‌ترین انتقال تاریخ MLS در راه است!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی ابایی از شکستن رکود نقل و انتقالات MLS برای به خدمت گرفتن جورجه پتروویچ، دروازه بان نیوانگلند در تابستان امسال ندارد.

این دروازه بان 23 ساله اوایل فصل نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار داشت. با این حال تیم اریک تن‌هاخ در نهایت با 60 میلیون یورو آندره اونانا از اینترمیلان را خرید.

به گزارش تلگراف، علاقه لیگ برتری ها به پتروویچ ادامه دارد و باشگاه چلسی با زیر نظر گرفتن عملکرد او در فصل گذشته MLS قصد دارد این دروازه بان صرب را به خدمت بگیرد.

انتقال دروازه بان نیوانگلند به چلسی اما خیلی ارزان نخواهد بود؛ لندن ایوینینگ برای پتروویچ 30 میلیون دلار قیمت تعیین کرده است.

در صورتی که چلسی این رقابت را پرداخت کند گران ترین انتقال MLS را رقم خواهد زد. این رکورد پیش از این به انتقال 27 میلیونی میگل آلمیرون از آتلانتا به نیوکسل اختصاص داشت.

باشگاه چلسی بعد از اینکه کپا آریسابالاگا را به صورت قرضی و به مدت یک فصل به فرستاد در پی جذب یک دروازه بان و پر کردن این جای خالی بزرگ است.

دیدگاه‌ها