کد خبر : 1958121 | 25 مرداد 1402 ساعت 23:39 | 27.7K بازدید | 36 دیدگاه

دقیقی: لیگ بهم ریخته، منفی ۵ را حذف کنید!

سرمربی شمس‌آذر امیدوار است امتیازهای منفی تیمش در جدول لیگ برتر پاک شود.

دقیقی: لیگ بهم ریخته، منفی ۵ را حذف کنید!

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی پس از دیدار شمس‌آذر و هوادار در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ابتدا جا دارد از حضور پررنگ مردم قزوین در ورزشگاه تشکر کنم که واقعا به ما انرژی دادند. روی بد فوتبال امروز کاملا تیم ما را اسیر کرد. در حالی که می توانستیم با گل های زیاد برنده بازی باشیم، در زمان ایجاد حملات پرشمار روی یک ضد حمله و عدم تمرکز در فاز دفاعی گل خوردیم.

او ادامه داد: این اتفاقات مختص این مسابقه نیست و در دیدارهای تدارکاتی شروع شد و تا بازی هفته اول ادامه یافت که تیم حریف بدون موقعیت به گل رسید سه، چهار گل باید در دیدار با استقلال خوزستان می زدیم و امروز هم با اینکه سوار بر مسابقه بودیم، شرایط استادیوم و کم تجربگی ما موجب شد تا موقعیت های بیشمار ما تبدیل به گل نشد.

سرمربی شمس آذر تاکید کرد: نمایش بازیکنان ما جای تشکر دارد ولی جای گلگی دارد که توپ های آویزان، زمان توقف بازی و اوت، زمانی که تمرکز را از دست می دهید و بدشانس باشید، گل می خورید و متاسفانه ما دو گل بد خوردیم و در ادامه نیز موقعیت از دست دادیم.

دقیقی اضافه کرد: ان شاالله علاوه بر پاک شدن کسر سه امتیاز بخاطر شکایت شهرداری همدان، سه امتیاز برای شکایت سایپا هم پاک شود. بازیکنی که جعل کرده و ما هم کوتاهی کردیم، ابدا در نتایج ما تاثیرگذار نبود. ضمن اینکه در فصل قبل آن اتفاق افتاد ولی الان یکپارچگی لیگ برتر از بین رفته است.

او یادآور شد: از وکلای ورزشی پیگیری کردیم که گفتند بحث کسر امتیاز باید در همان لیگ در نظر گرفته شود، نه الان در لیگ برتر. یک گل در هر لیگ تعیین کننده است ولی وجود چنین مباحثی در لیگ ما، موجب تاثیر در روحیه بازیکنان خواهد شد. برخی بازیکنان برای اولین یا دومین بار در لیگ برتر بازی می کردند و این فشار ناشی از این اتفاق تلخ هم در شرایط حساس بازی روی آنها موثر است ولی تاوان این اشتباهات را با کیفیت خوبی که ارائه خواهیم داد، می دهیم.

دیدگاه‌ها