کد خبر : 1958131 | 26 مرداد 1402 ساعت 00:06 | 6K بازدید | 9 دیدگاه

پنج دقیقه مدیریت می‌کریم، بازی را می‌بردیم

فاضلی: هیچ مشکلی بین من و ساکت نیست

مربی نساجی مازندران می‌گوید فلسفه بازی نساجی وقت تلف کردن نیست و آنها هیچ‌گاه دست به چنین روشی نمی‌زنند.

فاضلی: هیچ مشکلی بین من و ساکت نیست

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی مربی نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان درمورد تفاوت بازی در دو نیمه گفت: منصفانه بخواهیم عرض کنیم بازی دو نیمه متفاوت داشت، یک نیمه موقعیت خیلی به سمت ما می‌چربید و نیمه دوم به سمت مس رفسنجان. نیمه اول ما تقریبا سه موقعیت خوب داشتیم. اگر ۵ دقیقه اولِ نیمه دوم را می‌توانستیم مدیریت کنیم، سه امتیاز بازی را کسب می‌کردیم. باید منصفانه بگوییم تیم مس هم مثل ما بابرنامه بازی کرد.

وحید فاضلی در خصوص مشکلات زمین بازی گفت: اعتراض هر دو کادر فنی بحث بلندی چمن زمین بازی بود. در شروع نیمه دوم سمت ما چمن خیلی خیس بود و توپ پشت مدافعین ما شتاب می‌گرفت و همین مسئله باعث شد تیم مس به گل برسد. ما تمرین می‌کنیم، آنالیز می‌کنیم و شرایطمان را بهتر می‌کنیم و تمام تلاشمان را برای بهتر شدن می‌کنیم. ما شروع خوبی داشتیم ولی شاید خیلی از تیم‌ها در شروع بازی بخاطر شرایط آب و هوایی رفسنجان استارت خوبی نداشته باشند.

او درمورد حفظ ریتم تیم بعد از دو تعویض اجباری تیم نساجی گفت: یک مقداری از این مسائل شرایط ذهنی بازیکنان است و ما باید می‌توانستیم کنترلش کنیم به خصوص در آن ۵ دقیقه که بتوانیم با سه امتیاز این زمین را ترک کنیم. از بچه‌ها ممنونم دقایق آخر جانانه دفاع کردیم. به‌دلیل مصدومیت و خستگی، دو تعویض اجباری داشتیم که کمی ریتم کار ما بهم خورد. اما توانستیم شرایط را حفظ کنیم و گل نخوریم. این یک امتیاز را به فال نیک می‌گیریم اگرچه می‌توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

1890423

مربی نساجی مازندران درمورد حواشی و بحث بین کادرفنی تیم‌ها بیان کرد: فلسفه کادر فنی ما اتلاف وقت نیست، اگر ما می‌خواستیم بازی تاخیری انجام دهیم قبل از گل خوردن این کار را می‌کردیم، مخصوصا در شروع نیمه دوم؛ تیمی که تحت فشار قرار می‌گیرد، گاهی اوقات خود بازیکنان به‌دلیل خستگی و مصدومیت‌های ریزی که دارند و با توجه به اینکه هفته‌های اول نیز هست و بدن‌ها تحت فشار است، این اتفاقات می‌افتد.

او در ادامه از دروازه‌بان تیم خود اینطور دفاع کرد: مدل بازی رشید همین‌گونه است حتی هفته قبل که می‌خواستیم به گل برسیم هم رشید با همین ریتم بازی را شروع می‌کرد. صحبتی بین ما و کادر فنی تیم حریف درمورد وقت تلف کردن بود، ما هم از خودمان دفاع کردیم ولی این مسائل حواشی فوتبالی است. من با آقای الهامی آمدم و ایشان را بوسیدم، قبل از بازی تسلیت گفتم و بعد از بازی به ایشان خسته نباشید گفتم. تیم مس رفسنجان تیم ساختارمندی است و پارسال تیم پنجم بودند و قطعا می‌خواهند این رتبه را تغییر بدهند. هم ما و هم کادرفنی تیم حریف تحت فشار بودیم ولی همه با هم دوست هستیم و هیچ مشکلی بین ما نیست‌.

او درمورد نوع تشویق تماشاگران مس رفسنجان گفت: ما در نیمه دوم تحت فشار قرار گرفتیم. تماشاگران تیم مس رفسنجان با تشویق‌هایشان تیم خودشان را به جلو هل می‌دادند. قرار نیست که ما با بی‌احترامی تیم حریف را در منگنه قرار بدهیم چه بسا که بی‌احترامی تیم حریف را بیشتر جری کند تا کوبنده‌تر و جنگنده‌تر بازی کند‌. به نظر من این نوع تشویق هواداران مس رفسنجان خیلی برای تیم خودشان مثبت بود.

دیدگاه‌ها