کد خبر : 1958149 | 26 مرداد 1402 ساعت 00:54 | 75.6K بازدید | 47 دیدگاه

چهار سال اینجا هستم و این جو را ندیدم

هافبک فولاد خوزستان می‌گوید شرایط بازی برای بازیکنان این تیم در ورزشگاه خانگی سخت است.

چهار سال اینجا هستم و این جو را ندیدم

به گزارش "ورزش سه"، محمد آبشک پس از دیدار فولاد و صنعت نفت عنوان کرد: نمی‌شود خیلی راجع به بازی صحبت کرد. تیم ما آن تمرکز لازم را به خاطر جو ورزشگاه نداشت و در همین آشفتگی گل خوردیم و البته داور هم... راجع به داوری صحبت نکنیم، بهتر است. داور روز خیلی خوبی داشت، فوق‌العاده داوری کرد و به ایشان تبریک می‌گویم!

او در خصوص جو ملتهب ورزشگاه فولاد آرنا ابراز کرد: اصلا نمی‌شود راجع به جو صحبت کرد. بالاخره تماشاگر خودمان است. در این جو بازی کردن برای ما بازیکنان سخت است. وقتی ببینید حمایت تماشاگران خودتان را بخاطر نارضایتی آنها ندارید، واقعا کار برای بازیکنان دشوار می‌شود. اصلا نمی شود درباره این شرایط حرف زد. اولین بار است که همه ما بازیکنان فولاد در دوران بازی این شرایط را تجربه می کنیم.

این بازیکن در خصوص اینکه علیرضا منصوریان عنوان کرده دغدغه بازیکنان ما در رختکن مسائل فنی نیست، اظهار کرد: اصلا یک حس متفاوتی است که می‌بینید حمایت تماشاگران خودتان را ندارید. امیدوارم هرچه زودتر شرایط درست شود تا ما انرژی مضاعف و مثبت را بیرون از زمین بگیریم و نتایج بد را جبران کنیم. قطعا شرایط ما خوب نیست و دو هفته بد را پشت سر گذاشتیم و شرمنده‌ایم ولی از یک طرف دیگر هم حس غریب و متفاوت داریم.

آبشک یادآور شد: چهار سال در فولاد هستم ولی چنین تجربه ای نداشتم. لیگ سخت شروع شد و باید تلاش بیشتری انجام بدهیم تا بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم. فولاد تیم خوب و پرافتخاری است و مستحق این شرایط نیست و امیدوارم بهتر شود.

دیدگاه‌ها