کد خبر : 1958162 | 26 مرداد 1402 ساعت 05:23 | 53.5K بازدید | 15 دیدگاه

ستاره آرسنال چشم سرالکس را گرفت!

سرالکس فرگوسن نظرات پپ گواردیولا درباره بوکایو ساکا ستاره آرسنال را تایید کرد.

ستاره آرسنال چشم سرالکس را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد و یکی از اسطوره‌های این تیم، از بوکایو ساکا تمجید کرد و سخنان پپ گواردیولا درباره این بازیکن را تایید کرد.

فرگوسن بوکایو ساکا را به عنوان یکی از بهترین جوانان جهان معرفی کرده است. ساکا در سال‌های اخیر یکی از ویرانگرترین وینگرهای جهان بوده است. این بازیکن در فصل گذشته 14 گل برای تیمش به ثمر رساند و 11 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. این آمار وقتی چشمگیرتر می‌شوند که بدانیم ساکا فقط 21 سال سن دارد.

الکس فرگوسن در مصاحبه اخیرش این بازیکن را ستایش کرد و او را با بازیکنانی مانند رایان گیگز، پل اسکولز و دیوید بکام مقایسه کرد.

سرمربی سابق منچستریونایتد در این مصاحبه گفت:"خب، مردم درباره بازیکنانی مانند گیگز، بکام، اسکولز، نیکی بات، فیل و گری نویل صحبت می‌کنند. مردم فکر می‌کنند این بازیکنان ما را به تیم بزرگی تبدیل کردند.

اما چیزی که ما را به یک تیم بزرگ تبدیل کرد، روحیه‌ای بود که در تیم وجود داشت. آن‌ها روحیه‌ای برای تیم به ارمغان آوردند و هرگز فرصتی که به آن‌ها داده شد را فراموش نکردند.

همه بازیکنان جوان این موضوع را به خاطر خواهند آورد. مانند جوانان آرسنال و به خصوص بوکایو ساکا، این بازیکن هرگز مربی را که به او فرصت دیده شدن داد فراموش نخواهد کرد. این نکته مهمی است."

فرگوسن تنها سرمربی افسانه‌ای نیست که استعدادهای ساکا را ستایش می‌کند. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی این بازیکن را از آن دسته وینگرهایی خوانده است که تیمش را آزار داده‌اند. 

1910910

گواردیولا در اوایل سال جاری در مصاحبه‌ای درباره علت بکارگیری ناتان آکه به عنوان مدافع کناری گفت:"من در این فصل یادگرفتم وقتی دربرابر بازیکنانی مانند بوکایو ساکا، وینیسیوس جونیور، گابریل مارتینلی، محمد صلاح و سادیو مانه بازی می‌کنید، برای پیروزی در دوئل‌های یک در مقابل یک به مدافع مناسب نیاز دارید."

ساکا در اولین بازی آرسنال در فصل جدید، عملکرد بسیار خوبی داشت و با به ثمر رساندن یک گل از راه دور تماشایی، بار دیگر ثابت کرد این تعریف و تمجیدها از او بی دلیل نیست. بوکایو ساکا به همراه آرسنال در بازی بعدی تیمش باید مقابل کریستال پالاس بازی کند.

دیدگاه‌ها