کد خبر : 1958165 | 26 مرداد 1402 ساعت 01:37 | 51.3K بازدید | 24 دیدگاه

زیر نظر بهترین مربی دنیا کار می کنیم

کاپیتان سیتی برای پپ نوشابه باز کرد!

کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، بعد از فتح سوپرجام اروپا به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت.

کاپیتان سیتی برای پپ نوشابه باز کرد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از تساوی 1-1 در وقت های قانونی با نتیجه 5-4 سویا را در ضربات پنالتی شکست داد و برای اولین بار در تاریخ قهرمان سوپرجام اروپا شد.

کایل واکر، کاپیتان انگلیسی سیتی، که همراه با این تیم سه‌گانه رویایی فصل قبل را تجربه کرد امشب به اولین کاپیتان تاریخ آبی‌ها تبدیل شد که جام قهرمانی سوپرجام اروپا را بالای سر می برد.

1910914

او در مورد این موفقیت مهم گفت: "مطابق انتظار بازی سختی بود. بچه های ما عملکرد خوبی داشتند. اشتباهاتی داشتیم ولی به هدفی که داشتیم رسیدیم و قهرمان سوپرجام شدیم."

کایل واکر زننده آخرین پنالتی سیتی در این بازی بود؛ او با اشاره به اینکه پیروزی در وقت های قانونی را ترجیح می دهد گفت: "هر کسی کنار من بازی کرده باشد می داند که از ضربات پنالتی خوشم نمی آید. با این وجود در این بازی به عنوان زننده ضربه پنجم انتخاب شدم که خوشبختانه به برد تیم منجر شد."

1910915

کاپیتان سیتی در مورد عملکرد متفاوت تیمش در دو نیمه گفت: "این کاری است که تیم های خوب انجام می دهند و از اشتباهات حریف استفاده می کنند. ما هم به همین روش عمل کردیم و به بازی سوار شدیم. نکته مهم حضور در این جام و قهرمانی بود که حس فوق العاده ای دارد."

واکر با تحسین کول پالمر، گلزن 21 ساله سیتی در سوپرجام، گفت: "او یک بازیکن باورنکردنی است. ما زیر نظر بهترین مربی دنیا تمرین می کنیم و او این شانس را دارد که هر روز پیشرفت کند. پالمر باید همین طور به گلزنی ادامه دهد. او اگر تلاشش را ادامه دهد و به حرف های من گوش کند بازیکن بسیار خوبی خواهد شد."

دیدگاه‌ها