کد خبر : 1958167 | 26 مرداد 1402 ساعت 08:00 | 66.5K بازدید | 44 دیدگاه

منصوریان درد دلش را پیش گزارشگر معروف برد!

سرمربی فولاد گلایه‌های خود از رفتار تماشاگران تیمش در جریان بازی مقابل صنعت نفت را مطرح کرد.

منصوریان درد دلش را پیش گزارشگر معروف برد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر این بار در دیداری خانگی مقابل صنعت نفت آبادان مغلوب شد تا شروعی متفاوت از انتظار خود داشته باشد.

منصوریان، سرمربی قرمزهای اهواز، پس از بازی در نشست خبری حاضر شد و در شرایطی در خصوص بازی صحبت کرد که گلایه‌های او از رفتار تماشاگران حاضر در ورزشگاه را به زبان آورد.

سرمربی فولاد که به واسطه حضور در صنعت نفت با فضای کار در خوزستان و فوتبالی‌های این استان آشنا است، پس از دیدن نری‌موسی، گزارشگر مشهور خوزستانی، در سالن کنفرانس ورزشگاه فولادآرنا، در خلال صحبت‌هایش با او سلام و احوال پرسی کرد.

اما نکته جالب، خطاب دادن این گزارشگر توسط منصوریان بود. جایی که سرمربی فولاد در خصوص ناراحتی بازیکنانش از توهین به خود صحبت می‌کرد و به نری‌موسی گفت بازیکنانش تمرکز کافی برای بازی را ندارند زیرا مقابل چشم آنها به او فحاشی ناموسی می‌شود و کسی در یک خانواده نمی‌تواند فحاشی به پدر یا برادر بزرگترش را تحمل کند و او هم به واسطه مهارتی که در نفوذ به قلب بازیکنان به دلیل تبحر در روانشناسی دارد، رابطه عاطفی خوبی با شاگردانش دارد و آنها از این موضوع نمی‌گذرند.

حالا باید دید در ادامه فصل چه سرنوشتی در انتظار سرمربی باتجربه فولاد خواهد بود و منصوریان چه زمانی موفق به خروج از شرایط فعلی خواهد شد.

دیدگاه‌ها