کد خبر : 1958168 | 26 مرداد 1402 ساعت 01:51 | 32.7K بازدید | 10 دیدگاه

کول پالمر بعد از نجات تیمش جایزه گرفت

ستاره سیتی: در بهترین دوران فوتبالم نیستم!

کول پالمر، وینگر 21 ساله منچسترسیتی، به عنوان بهترین بازیکن دیدار سوپرجام اروپا انتخاب شد.

ستاره سیتی: در بهترین دوران فوتبالم نیستم!

به گزارش ورزش سه، منچسترسیتی بعد از تساوی 1-1 مقابل سویا این تیم را با نتیجه 5-4 در ضربات پنالتی شکست داد و قهرمان سوپرجام اروپا شد. در شبی که ستاره های شاخص پپ گواردیولا در گلزنی ناکام بودند کول پالمر در دقیقه 64 تک گل تساوی بخش آبی‌ها را به ثمر رساند تا آنها را از شکست رها کرده و به سمت قهرمانی سوق دهد.

ویدئو: 308066

وینگر 21 ساله انگلیسی محصول آکادمی باشگاه منچسترسیتی است و پپ گواردیولا او را به تیم بزرگسالان اضافه کرده است. پالمر امشب با یک ضربه سر زیبا سانتر رودری را به تک گل سیتی در جریان بازی تبدیل کرد و در پایان نیز جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد.

او جایزه بهترین بازیکن زمین را در حضور ستاره های شاخص به دست آورد اما معتقد است که هنوز با بهترین ورژن خود فاصله دارد. ستاره جوان سیتی در پاسخ به این سوال که «در حال حاضر بهترین دورن فوتبالی‌ات را سپری می کنی؟» گفت: "نه هنوز جای پیشرفت زیادی وجود دارد!"

1910925

پالمر که در چند قدمی هالند و به سبک او با ضربه سری هوشمندانه دروازه سویا را باز کرد در این مورد گفت: "او برای زدن ضربه سر آنجا حضور داشت اما من حرکت را تمام کردم و خوشحالم که نتیجه خوبی داشت."

گلزن سیتی در دیدار سوپرجام اروپا از هیجان بالای خود بعد از فتح این جام صحبت کرد: "این واقعا شگفت انگیز است. این جا در سیتی امکان کسب هر جامی را داریم."

دیدگاه‌ها