کد خبر : 1958183 | 26 مرداد 1402 ساعت 07:51 | 40.5K بازدید | 5 دیدگاه

انتقال غیرمنتظره کاپیتان قهرمان جهان

هوگو لوریس، ملی پوش فرانسوی در آستانه امضای یک قرارداد دو ساله با لاتزیو است.

انتقال غیرمنتظره کاپیتان قهرمان جهان

به گزارش "ورزش سه"، لوریس در ماه دسامبر 37 ساله می‌شود. به نظر می‌رسد این دروازه‌بان فرانسوی در آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای خود نیز می‌خواهد در بالاترین سطح فوتبال بماند. بر اساس گزارش‌ها، قهرمان جام‌جهانی 2018 به زودی با یک قرارداد دوساله راهی لاتزیو خواهد شد. تاتنهام پیش از این اعلام کرده بود که مشکلی با جدایی کاپیتان اسبق تیمش ندارد.

لوریس هنوز یک فصل دیگر با تاتنهام قرارداد دارد اما از تور پیش فصل این تیم کنار گذاشته شد. آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام سون هیونگ مین را به عنوان کاپیتان اول تیمش در فصل جدید انتخاب کرده است.

انتظار نمی‌رود که تاتنهام برای انتقال لوریس به بیانکوچلستی مبلغی را درخواست کند و به احتمال زیاد این بازیکن به صورت رایگان راهی ایتالیا خواهد شد. لوریس در تیم جدیدش باید با ایوان پراودلی برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت کند.

1910947

خود هوگو لوریس شخصا مشتاق این انتقال است و بعید است که مشکلی بر سر راه رسیدن او به لاتزیو وجود داشته باشد. همچنین تاتنهام هم پیش از این جانشین این دروازه‌بان را به خدمت گرفته است. تیم لندنی گولیئلمو ویکاریو، دروازه‌بان 26 ساله ایتالیایی را از امپولی به خدمت گرفت. تاتنهام برای خرید این بازیکن 20 میلیون یورو هزینه کرد.

اگر روند انتقال لوریس به سرعت انجام شود، ممکن است این دروازه‌بان فرانسوی در لیست تیمش برای اولین بازی سری‌آ مقابل لچه حضور داشته باشد. اما در غیر این صورت، لوریس باید تا بازی مقابل جنوا برای پوشیدن لباس بیانکوچلستی صبر کند.

دیدگاه‌ها