کد خبر : 1958188 | 26 مرداد 1402 ساعت 08:55 | 27.6K بازدید | 46 دیدگاه

فریادهای فرشاد در فولادشهر بی‌پاسخ ماند (عکس)

فرشاد احمدزاده در دقیقه 73 می‌توانست گل سوم سپاهان را در دربی اصفهان به ثمر برساند.

فریادهای فرشاد در فولادشهر بی‌پاسخ ماند (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان نیمه دوم دربی اصفهان را هم طوفانی آغاز کرد، اما برخلاف نیمه اول که شاگردانش موفق به باز کردن دروازه حریف با وجود طراحی حملات پرشمار نشده بودند، در شروع نیمه دوم ابتدا رضا اسدی روی پنالتی‌ای که شهریار مغانلو گرفت، گل اول را ثبت کرد و 14 دقیقه بعد هم در دقیقه 65 گل دوم با کار انفرادی و تماشایی مغانلو به ثبت رسید.
پس از این دو گل ذوب آهن که روی گل دوم هم اسیر یک ضدحمله سریع شده بود، بی‌محابا حمله می‌‍‌کرد و این فرصت برای محمدجواد حسین‌نژاد، پدیده سپاهان، در دربی ایجاد شد که با یک دریبل چشم نواز مدافع مستقیمش را محو کند و ضدحمله سریع دیگری را ترتیب دهد.
حسین‌نژاد پس از اینکه 30-40 متر را پا به توپ حرکت کرد، با یک پاس دقیق در عمق فرشاد احمدزاده را صاحب توپ کرد و شماره 10 سپاهان هم بلافاصله به توپ ضربه زد، اما پیش از اینکه ضربه او به دروازه و احتمالا فرعباسی برسد، قریشی تکل زد و توپ پس از برخورد به دستان او به کرنر رفت.

ویدئو: 308071

پس از این صحنه بود که فرشاد احمدزاده به سمت منصوریان، داور مسابقه، رفت و با فریادهایش سعی داشت که او را برای اعلام نقطه پنالتی متقاعد کند، اما تلاش‌هایش سرانجامی نداشت و با وجود اینکه کارشناسان داوری روی نظر هافبک تکنیکی و سرعتی سپاهان صحه گذاشته‌اند، منصوریان، داور مسابقه، از این صحنه مشکوک عبور کرد و نظرش با نظر ستاره سپاهان همسو نبود.

1910954
1910953
باشگاه سپاهان هم در پایان مسابقه به تصمیم منصوریان، داور مسابقه، در عدم اعلام پنالتی اعتراض کرده است.

دیدگاه‌ها