کد خبر : 1958193 | 26 مرداد 1402 ساعت 08:10 | 15.5K بازدید | 8 دیدگاه

افسوس کاپیتان: این جام را می‌خواستیم!

ایوان راکتیچ، هافبک سویا، می‌گوید همبازیانش برای قهرمانی در سوپرکاپ اروپا انگیزه زیادی داشتند.

افسوس کاپیتان: این جام را می‌خواستیم!

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکتیچ، هافبک سویا، پس از شکست در سوپرکاپ اروپا از دست دادن جام را ناراحت کننده توصیف کرد و به نوعی با یاسین بونو که به النصر لینک شده، خداحافظی کرد.

ایوان راکیتیچ کروات بازی بسیار خوبی را مقابل منچسترسیتی انجام داد و در ضربات پنالتی هم گلزنی کرد اما نتوانست سوپرجام اروپا را جشن بگیرد.

حیف شد که قهرمان نشدیم

بله، خوب بودیم، جنگیدیم، می‌دانستیم که خیلی سخت است، خیلی کارها را خیلی خوب انجام دادیم. ما باید رنج می‌بردیم. سیتی بردهای زیادی کسب کرده و در آینده نیز پیروزهای بیشتری خواهد داشت. اما دیدیم سویا چیست. و حیف است جام را به خانه نبردیم.

شکست در پنالتی دردناک است

به هر حال شکست خوردن دردناک است. این تیم یک خانواده باورنکردنی است. قبل از بازی، در نیمه، در هر وقت استراحت گفتم... ما جام را خیلی بیشتر از آن‌ها دوست داشتیم، اما باید به سیتی تبریک گفت. ما به مبارزه برای کسب عناوین بیشتر ادامه خواهیم داد.

خداحافظی احتمالی بونو از سویا؟

هیچ کس نیست که بونو را بیشتر از ما دوست داشته باشد، او می‌خواست ضربات پنالتی حریف را متوقف کند. هر تصمیمی بگیرد، می‌داند که او را خیلی دوست داریم و خانواده سویا را همیشه در کنار خود خواهد داشت. اگر او ببازد، همه ما باخته‌ایم، اگر او ببرد، همه ما برنده هستیم.

دیدگاه‌ها