کد خبر : 1958196 | 26 مرداد 1402 ساعت 08:43 | 26.3K بازدید | 14 دیدگاه

جایزه 250 میلیاردی برای قهرمانی سیتی (عکس)

باشگاه سیتی بابت قهرمانی در سوپرجام فوتبال اروپا جایزه مالی خوبی به جیب می زند.

جایزه 250 میلیاردی برای قهرمانی سیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیدار سوپرجام فوتبال اروپا مقابل سویا را بعد از تساوی 1-1 در وقت های قانونی، با پیروزی 5-4 در ضربات پنالتی پشت سر گذاشت تا برای اولین بار این جام را بالای سر ببرد.

این قهرمانی نه تنها خوشحالی هواداران و تمجید رسانه ها را در پی داشت بلکه سیتی را به سود مالی خوبی نیز رساند. قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ با غلبه بر قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا مبلغی حدود 4.5 میلیون به جیب زد.

از این مبلغ سه و نیم میلیون یورو مربوط به حق الزحمه حضور در مسابقات است و آن را هر دو تیم شرکت کننده دریافت می کنند. علاوه بر این رقم، یک میلیون یوروی اضافی نیز به تیم قهرمان اهدا می شود که سهم سیتی بود.

این رقم می تواند در خزانه باشگاه منچسترسیتی ذخیره شده و در پروژه های نقل و انتقالاتی‌ای که برای تقویت تیم به آن نیاز است به کار گرفته شود.

منچسترسیتی که فصل گذشته برای اولین بار در تاریخ سه‌گانه را به دست آورد در اولین تجربه سوپرجام توانست حریف خود را شکست داده و جشن قهرمانی برپا کند.

با این وجود سیتیزن‌ها نمی توانند رکورد رویایی ششگانه را ثبت کنند چرا که هفته گذشته مغلوب آرسنال در سوپرلیگ انگلیس شدند تا این جام به تنها جام سال تبدیل شود که در فتح آن ناکام بودند!

دیدگاه‌ها