کد خبر : 1958198 | 26 مرداد 1402 ساعت 08:53 | 47.5K بازدید | 11 دیدگاه

شام، خواب و ریکاوری، برنامه آبی‌ها بعد از سوپرجام

ضدحال پپ به ستاره‌ها: جشن قهرمانی ممنوع!

جک گریلیش، ستاره ملی‌پوش سیتی، تاکید کرد که بعد از فتح سوپرجام اروپا خبری از جشن‌های خبرساز قبلی نخواهد بود.

ضدحال پپ به ستاره‌ها: جشن قهرمانی ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش فاش کرد که پپ گواردیولا بازیکنان منچسترسیتی را پس از غلبه بر سویا در ضربات پنالتی و فتح سوپرجام اروپا، از هرگونه جشن و شادی بیش از حد منع کرده است.

هواداران فوتبال هنوز جشن های پرحاشیه و بی پایان سیتیزن ها پس از رقم زدن سه‌گانه را فراموش نکرده اند. جک گریلیش سردسته این جمع بود که جشن های خود را در طول تابستان ادامه داد. او هم تیمی هایش اما این بار فرصتی برای جشن گرفتن ندارند چرا که روز شنبه باید مقابل نیوکسل به میدان بروند.

جک گریلیش بعد از قهرمانی سیتی در سوپرجام گفت: "پپ ما را از جشن های طولانی منع کرده است. امشب به خانه می رویم، یک غذای خوب می خوریم و ریکاوری می کنیم. چون سه روز دیگر بازی داریم و باید خود را آماده کنیم."

1910970

او همچنین به این نکته اشاره کرد که پپ پیش از بازی به بازیکنان سیتی تاکید کرده بود که سوپرجام یک مسابقه نمایشی نیست و فتح آن اهمیت بالایی دارد: "سرمربی تیم پیش از بازی اشتیاق کامل خود را برای فتح این جام ابراز کرد و اکنون می توان پی به این موضوع بود که او چرا به این اندازه روی قهرمانی تاکید داشت. ما آماده کسب این جام بودیم چرا که تیم موفقی هستیم و چند وقت پیش چمیپونزلیگ را برده بودیم."

دیدگاه‌ها