کد خبر : 1958206 | 26 مرداد 1402 ساعت 09:40 | 67.5K بازدید | 66 دیدگاه

هشدار به پپ و سیتی: تیم‌تان نابود شده است!

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، به منچسترسیتی هشدار داد که زودتر برای پر کردن جای خالی ستاره‌هایش اقدام کند.

هشدار به پپ و سیتی: تیم‌تان نابود شده است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار سوپر جام فوتبال اروپا به مصاف سویا رفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهد و جام قهرمانی را از آن خود کند. 

دیدار این دو تیم در وقت قانونی بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و این در حالی بود که سویا موفق شد گل اول را به ثمر برساند و برای مدتی طولانی پیروز میدان بود تا این که سیتی توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

جدایی ریاض محرز و ایلکای گوندوگان و مصدومیت شدید و دوری طولانی مدت کوین دی بروینه از میادین باعث شده که بسیاری از هواداران سیتی نگران شرایط تیم‌شان باشند و فردیناند هم مهر تاییدی بر این نگرانی زد. 

1910966

او در این باره به TNT Sports گفت:« اگر شما هوادار سیتی هستید، باید جدا نگران باشید. من فکر می‌کنم آنها باید هرچه سریع‌تر اقدام کنند تا بتوانند بازیکنانی را پیدا کنند که در ساخت و به ثمر رساندن گل به این تیم کمک کنند. 

آنها محرز را در این تابستان از دست دادند. گوندوگان هم از جمع آنها جدا شد و حالا کوین دی بروینه هم از دست رفته است. این سه بازیکن نقش مهمی در زمینه گلزنی و ارسال پاس گل در این تیم داشتند و حالا هر سه نفر از سیتی جدا شده‌‎اند که به هیچ وجه خبر خوبی نیست. حالا باید ببینیم که انتخاب آنها برای پر کردن جای خالی آنها کیست. من می‌گویم پاکتا.»

دیدگاه‌ها